همه چیز از همه جا

ساخت وبلاگ

اجزای تشکیل دهنده سرویس خواب 3 تیکه نوزاد چیست ؟

ممکن است برند های مختلف ، اقدام به فروش انواع سرویس 3 تکه نوزاد بکند و هر کدام ویژگی و مشخصات مختلف داشته باشد اما به طور کلی و در حالت استاندارد ، سرویس مسافرتی نوزاد از سه تیکه تشکیل شده است که در تمام برند ها ثابت و مشترک است :

  1. تشک 
  2. لحاف یا پتوی 
  3. متکا یا بالشت 

شما می توانید از سرویس پتو 3 تکه نوزاد به عنوان ست دم دستی کودک خود استفاده کنید و از خرید مجدد سرویس پتو دم دستی بی نیاز شوید . پتو مسافرتی نوزاد به راحتی در ماشین لباسشویی جا می شود و به دلیل کیفیت بالا در جنس پارچه و سبک دوخت نگران کم شدن کیفیت آن نباشد .

 

اندازه و سایز سرویس مسافرتی نوزاد 3 تکه

 طول (سانتی متر)عرض (ستانی متر )
تشک8053
لحاف9176
بالشت3727

همچنین امکان خرید زیرانداز نوزاد از فروشگاه اینترتی کارتزبیبی فراهم شده است . شما می توانید در کنار سرویس مسافرتی ، زیرانداز کودک را نیز تهیه کنید .

قیمت خرید سرویس مسافرتی نوزاد

هزینه خرید ست مسافرتی کودک می تواند براساس موارد مختلفی تغییر کند و شما ممکن است در بازار با قیمت های مختلفی از سرویس مسافرتی نوزاد برخورد کنید که بر اساس برند ، جنس پارچه ، کیفیت الیاف ، اندازه و ابعاد و تعداد تیکه های سرویس مسافرتی متفاوت است .سعی کنید کیفیت خوب با ابعاد استاندارد و جنس مرغووب تهیه کنید تا از خرید مجدد آن خودداری شود .

سرویس مسافرتی نوزاد کد 152

همه چیز از همه جا...
ما را در سایت همه چیز از همه جا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریم سوری paya-marketing بازدید : 4 تاريخ : جمعه 28 ارديبهشت 1403 ساعت: 16:25

الان که در فصل زیبای بهار به سر می بریم و از هوای بهاری نهایت استفاده را می کنیم به تابستان داغ می رسیم که یکی از چالش های کارمندان و کارگران استفاده از لباس کار تابستانی مناسب می باشد. لباس کارها عموما وظیفه حفاظت از بدن هنگام انجام کار را دارند و همان طور که می دانید برای هر شغل و حرفه ای لباس متناسب با آن طراحی و دوخته می شود.

به عنوان مثال کارگران خط تولید یک کارخانه نمی توانند همان لباس هایی را که در فصل سرما می پوشند همان ها را در فصل تابستان بپوشند.

به دلیل گرمای داغ فصل تابستان افراد باید از یک لباس کار خنک تابستانی بهره مند شوند تا بازدهی بیشتری هنگام انجام کار داشته باشند.

برای خرید تیشرت کار  به فروشگاه اینترنتی دوخت یادگار بهترین تولیدی لباس کار در تهران مراجعه کنید . 

02156620989

09199176576

09127286026

 

 

چگونه لباس کار خنک مناسب برای فصل گرما انتخاب کنیم؟

 

در  فصل سرما مسئله دمای محیط را می توانیم با پوشش بیشتر حل کنیم اما در فصل گرما این اجازه را در محیط کار نداریم تا از تعداد لباس هایمان کم تر کنیم. زیرا پوشیدن لباس کار در فضای کاری از ما در برابر خطرات احتمالی جلوگیری می کند و به نوعی محافظ بدن ما می باشند.

تیشرت کار که به تی شرت جودون معروف است می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای مشاغلی باشد که با خطرات شیمیایی و آلودگی سر و کار ندارند به شدت توصیه می شود.

ویژگی های یک لباس کار تابستانی خنک

چون قسمت بالا تنه تعریق زیادی هنگام انجام کار دارد بهتر است از لباس هایی مثل لباس یکسره، کاپشن و شلوار یا لباس های دو تیکه استفاده نشود.

به جای اینها می توانیم تیشرت های جودون، تیشرت های نخی، لباس های دارای دکمه برای روپوش های کارگاهی برای نیروی کارمان استفاده کنیم.

اگر در محیط روباز کار می کنید پشنهاد ما به شما استفاده از تیشرت های نخی آستین بلند می باشد زیرا اینگونه می توانید از آفتاب سوختگی هم جلوگیری کنید. همچنین استفاده از رنگ های روشن نظیر لیمویی، کرم، آبی، سفید و … نیز می تواند گرما را از شما دفع کند.

جنس لباس کار تابستانی

برای دوخت لباس مناسب فصل گرما معمولا از پنبه، ترگال ساده و جودون استفاده می کنیم. هرچه میزان استفاده از نخ در لیاس ها بیشتر باشد هوای بیشتری رد و بدل می شود اما اگر پلی استر بیشتری در لباس به کار رود باعث تعریق زیاد می شود و بهره وری فرد را پایین می آورد.

 

همه چیز از همه جا...
ما را در سایت همه چیز از همه جا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریم سوری paya-marketing بازدید : 4 تاريخ : جمعه 28 ارديبهشت 1403 ساعت: 13:53

سئو در مشهد به دلایل مختلفی اهمیت دارد. مشهد یکی از شهرهای پرتردد ایران است و مقصد زیارتی بسیار مهمی برای مسلمانان در سراسر جهان محسوب می‌شود. بنابراین، داشتن یک سایت بهینه و قابل دسترسی برای کسب و کارهای مشهدی از اهمیت بسیاری برخوردار است. اگر در شهر مقدس مشهد کسب و کار و بیزینسی دارید میتوانید با استفاده از خدمات سئو سایت پایامارکتینگ  کسب و کار خود را گسترش دهید.

 

 

چرا سئو سایت در مشهد اهمیت دارد؟

در زیر تعدادی از دلایل اهم برای انجام سئو در مشهد آورده شده است:

جلب گردشگران:

مشهد مقصد گردشگری مهمی است و سایت‌های مربوط به هتل‌ها، رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و خدمات گردشگری نیاز دارند تا در نتایج موتورهای جستجو به خوبی قرار بگیرند تا گردشگران بتوانند آنها را پیدا کنند.

رقابت در بازار محلی:

مشهد شهری با تعداد زیادی کسب و کار و وب‌سایت‌هاست. برای برجسته شدن در میان رقبا و جلب مشتریان، بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو ضرور است.

افزایش اعتبار:

سایت‌هایی که در نتایج جستجوی اولیه ظاهر می‌شوند، اغلب به عنوان معتبرترین منابع معرفی می‌شوند. انجام سئو برای سایت شما می‌تواند به افزایش اعتبار و اعتماد مشتریان کمک کند.

جذب مشتریان محلی:

اگر شما یک کسب و کار محلی در مشهد دارید، سئو محلی به شما کمک می‌کند تا مشتریان محلی را به سمت خدمات و محصولات شما جذب کنید.

افزایش ترافیک و فروش آنلاین:

سئو باعث افزایش ترافیک و بازدیدکنندگان سایت می‌شود، که این ممکن است به افزایش فروش و درآمد شما منجر شود.

به طور کلی، سئو سایت در مشهد و دیگر شهرهای مهم به عنوان یک استراتژی حیاتی برای تعامل با مخاطبان محلی و جهانی و افزایش دسترسی به خدمات و محصولات شما اهمیت دارد.

سئو محلی

سئو محلی یک استراتژی حیاتی در دنیای دیجیتال برای کسب و کارهای محلی است. این روش به کسب و کارها کمک می‌کند تا در نتایج جستجوی محلی مرسوم موتورهای جستجو به خوبی دیده شوند و مشتریان محلی را به وب‌سایت یا فروشگاه خود جذب کنند.

یکی از اصول اساسی سئو محلی، بهینه‌سازی مطالب و محتوا برای کلمات کلیدی محلی است. این کلمات کلیدی مرتبط با مکان یا منطقه مخصوص کسب و کار هستند. به عنوان مثال، اگر یک رستوران در مشهد دارید، استفاده از کلمات کلیدی محلی مانند “رستوران مشهد” یا “غذاخوری مشهد” در محتوا و تگ‌های وب‌سایت شما بسیار اهمیت دارد.

همچنین، برای سئو محلی، ایجاد صفحات مخصوص مناطق می‌تواند موثر باشد. این صفحات به کسب و کار اجازه می‌دهند که به تأکید بیشتری بر روی مناطق و مکان‌های محلی خود بپردازند و اطلاعات دقیق‌تری ارائه دهند.

سئو سایت در مشهد

سئو محلی یک روش استراتژیک برای کسب و کارهای محلی است که به آن‌ها امکان می‌دهد تا در بازار محلی رقابت کنند و مشتریان محلی را جذب کنند. اگر به درستی اجرا شود، سئو محلی می‌تواند به کسب و کار شما کمک کند تا رشد و توسعه بیشتری داشته باشد.

سئو محلی به کسب و کارها امکان می‌دهد که با دقت به نیازهای و ترجیحات مشتریان محلی واکنش نشان دهند. این استراتژی به آنها این امکان را می‌دهد که ارتباط مستقیم با جامعه محلی خود برقرار کنند و به آنها خدمات و محصولات مخصوص به منطقه‌ی خود ارائه دهند.

همچنین، مسائلی همچون ارائه نقدها و امتیازهای مثبت از مشتریان محلی نیز در سئو محلی اهمیت دارد. نقدها و امتیازات مثبت می‌توانند به بهبود اعتماد مشتریان و جلب مشتریان جدید کمک کنند. از طرف دیگر، درخواست‌های نقدها و پیشنهادات مشتریان نیز به کسب و کار ارائه می‌شود تا از آنها در بهبود خدمات و تجربه مشتری استفاده کنند.

مشاوره سئو در مشهد

سئو در مشهد یک روش پیچیده و چند جانبه است که نیاز به نظارت مداوم و مشاوره سئو دارد. الگوریتم‌های موتورهای جستجو به طور مداوم تغییر می‌کنند و بهینه‌سازی محتوا و استراتژی‌های سئو باید با تغییرات روز به روز همگام شود.

در مجموع، سئو محلی یک ابزار قدرتمند برای کسب و کارهای محلی است تا در بازار محلی به خوبی مشهود شوند و به مشتریان محلی پیام‌رسانی کنند. این استراتژی به آنها امکان می‌دهد که رشد و توسعه پایداری را تجربه کنند و در خانه‌به‌خانه خود تاثیرگذار باشند.

 

همه چیز از همه جا...
ما را در سایت همه چیز از همه جا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریم سوری paya-marketing بازدید : 22 تاريخ : پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 ساعت: 15:52

 

روتختی نوزاد را با چه سایزی بخریم؟

اولین موردی که پیش از خرید روتختی نوزاد باید در نظر گرفته شود سایز روتختی است. روتختی نوزادها را باید کاملا مطابق با ابعاد تخت او خریداری کنید. برخی از خانواده‌ها تخت نوزاد را کمی بزرگ‌تر انتخاب می‌کنند که تا دو سالگی مورد استفاده قرار گیرد. افراد دیگری نیز از تخت‌های بزرگ‌تر یا کوچک‌تر استفاده می‌کنند. اما به‌طورکل بهتر است تکه‌های مختلف روتختی نوزاد در ابعاد زیر تهیه شوند:

  • تشک 70*130 سانتی‌متر
  • ملحفه 150*240 سانتی‌متر
  • لحاف 94*130 سانتی‌متر
  • بالش 28*40 سانتی‌متر
  • کوسن 40*40 سانتی‌متر
  • گاردهای کوچک 42*70 سانتی‌متر
  • گارد بزرگ 42*130 سانتی‌متر

روتختی نوزاد چند تکه است؟ لوازم خواب نوزاد را تکمیل کنید

روتختی نوزاد معمولا به شکل ست‌های چند تکه در بازار عرضه می‌شود. بسیاری از خانواده‌ها نیز نمی‌دانند پرکاربردترین روتختی معمولا چند تکه دارد و آیا استفاده می‌شوند یا خیر؟ همچنین بهتر است بدانید هر ست روتختی نوزاد از چه تکه‌هایی تشکیل شده است. نگران نباشید پاسخ همه سوال‌هایتان را ما در این قسمت عنوان کرده‌ایم.

 

روتختی سه تکه نوزاد، بهترین انتخاب برای سرویس روتختی نوزاد

روتختی‌های سه تکه معمولا از یک روبالشی، ملحفه و لحاف تشکیل شده‌اند. این روتختی‌ها را می‌توان به راحتی شست‌وشو داد و فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند. به همین دلیل خانواده‌ها معمولا چند دست روتختی سه تکه برای نوزادشان خریداری می‌کنند تا در صورت کثیف شدن از ست‌های دیگر به راحتی استفاده کنند.

روتختی نوزاد هم مانند سرویس حوله از چندین تکه تشکیل شده‌اند. اما حوله تن پوش کودک فقط یک تکه است و معمولا مجهز به یک کلاه متصل به حوله هستند. مهم‌ترین نکته در هنگام خرید روتختی و ست حوله تن پوش کودک انتخاب یک محصول با قابلیت شست‌وشو و جایگزینی است.

روتختی هفت تکه، کامل‌ترین سرویس روتختی برای نوزاد‌های کوچک

اگر به دنبال خرید کامل‌ترین مدل سرویس روتختی برای نوزادان هستید ست‌های هفت تکه بهترین انتخاب هستند. روتختی هفت تکه معمولا از یک روبالشی، کوسن، لحاف، ملحفه، ضربه‌گیر اطراف تخت و صفحه‌هایی برای بالا و پایین تخت خواب هستند.

بهتر است برای صرفه‌جویی در هزینه‌های خرید سیسمونی از ست‌ها و سرویس‌های مختلف مانند ست حوله و روتختی استفاده کنید. چون ست‌ها معمولا کامل هستند و با یک قیمت کامل‌تر معمولا تکه‌های مورد نظرتان را در اختیارتان قرار می‌دهند. برای مثال یک سرویس حوله مانند سرویس روتختی از تکه‌های مختلفی مانند حوله دست و صورت، حوله حمام و حوله استخری تشکیل شده‌اند. سرویس‌های روتختی نیز کامل هستند و نیازی به خرید جداگانه تکه‌های مختلف نخواهید داشت.

معروف ترین برند روتختی نوزاد :

از دیرباز کشور ترکیه تولیدکننده منسوجات و کالای خواب درجه یک بود . روتختی نوزاد ترک یکی از با کیفیت ترین و زیباترین کالای خواب است که هزینه آن نسبت به روتختی نوزاد ایرانی بیشتر است . برند های ایرانی با رقابت تنگاتنگ با مارک های ترک قرار دارند و تلاش می کنند هر روز بر کیفیت خود بیافزایند .

کارتز با فروش مرغوب ترین کالای خواب ، حمام و سیسمونی ، امکان خرید اینترنتی روتختی نوزاد را برای شما فراهم کرده است .

همه چیز از همه جا...
ما را در سایت همه چیز از همه جا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریم سوری paya-marketing بازدید : 7 تاريخ : سه شنبه 25 ارديبهشت 1403 ساعت: 19:52

ویژگی تیشرت تبلیغاتی چیست ؟

نقطه تمایز تیشرت تبلیغاتی و سایر لباس ها ، استفاده از نام برند کسب و کار و شعار خدماتی که ارائه می دهید  بر روی آن است . لوگوی برند شما بر روی تیشرت ، چاپ و یا دوخته و به تیشرت تبلیغاتی تبدیل می شود . قیمت تیشرت تبلیغاتی کمی بیشتر از تیشرت های معمولی است . چاپ شعار تبلیغاتی  یا گلدوزی لوگو  می تواند بر قیمت تیشرت تبلیغاتی تاثییر گذار باشد .

کاربرد تیشرت تبلیغاتی چیست ؟

اگر به دنبال تبلیغات ارزان و برندسازی موثر و کارامد هستید انتخاب و خرید تیشرت تبلیغاتی ، بهترین روش برای بازاریابی است . قیمت تیشرت تبلیغاتی نسبت به سایر لباس کار ها مناسب تر است و بیشتر از سایر لباس کار تبلیغاتی مورد پسند است .

از تیشرت تبلیغاتی به عنوان بیلبورد های متحرک یاد می شود . این تیشرت ها در کمال سادگی و خیلی بی صدا نام برند و شعار کسب و کار شما را به گوش مخاطب هدف می رساند . همه ما یک تیشرت با مارک نایک ، آدیداس و برند های معتبر دیگر داشته ایم و بی آن که بدانیم یا بخواهیم برای فروشگاه های بزرگ و معتبر برندسازی کرده ایم .

قیمت تیشرت تبلیغاتی

مزایای خرید تیشرت تبلیغاتی

قبل از آن که به قیمت تیشرت تبلیغاتی بپردازیم بهتر است بار دیگر درباره مزایای تیشرت تبلیغاتی مطالبی را مرور کنیم .

تیشرت تبلیغاتی ، لباس هایی خنک و سبک است که با هدف برندسازی مورد استفاده قرار می گیرد .

بدین طریق :

  • نام برند شما دیده می شود .
  • مخاطبان با شعار کسب و کار شما آشنا می شوند .
  • از بازاریابی ارزان و پویا استفاده می کنید .
  • در تصمیم خرید مشتری نقش خواهید داشت .
  • اعتماد مخاطب را جذب می کنید .
  • باعث تقویت وفاداری مشتری می شود .

برای خرید تیشرت تبلیغاتی و سفارش عمده دوخت تیشرت کار می توانید به دوخت یادگار ؛ تولیدی لباس کار در تهران مراجعه کنید .

 

 

همه چیز از همه جا...
ما را در سایت همه چیز از همه جا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریم سوری paya-marketing بازدید : 8 تاريخ : سه شنبه 25 ارديبهشت 1403 ساعت: 19:30

10 تفاوت کولر گازی و آبی

کولر آبی و گازی تفاوت‌های بسیاری از نظر نحوه کار، مصرف انرژی، تولید سرما و … با هم دارند که در ادامه آنها را با هم مقایسه می‌کنیم. قبل از اینکه تفاوت کولر گازی و آبی را بیان کنیم بهتر است با تعریف کلی این دو کولر بیشتر آشنا شوید:

کولر آبی

خرید کولر آبی در واقع با روشی سنتی و قدیمی اقدام به خنک کردن هوا می‌کند. این فرآیند در تمدن‌های باستانی ایران و مصر برای خنک کردن فضا به کار می‌رفت. اما کولرآبی‌هایی که امروزه در محل نصب می‌شوند از تغییرات کولرهای تولید شده آمریکایی‌ها در قرن 20 به وجود آمده‌اند.

کولرهای آبی از روش سرمایش تبخیری برای خنک کردن هوا استفاده می‌کنند؛ یعنی با عبور هوای گرم از بین پوشال‌ها، آب گرمای هوا را گرفته و هوا را خنک می‌کند. طبیعیست هرچه آب کولر بیشتر و خنک‌تر باشد، هوای خنک‌تری را تولید می‌کند. نامگذاری کولرهای آبی هم به همین دلیل بوده است، چرا که خنک سازی را از طریق آب انجام می‌دهد.

کولر گازی

خرید کولر گازی هم مثل کولرهای آبی در قرن بیست تولید شدند. اما برخلاف کولرهای آبی که سیستم خنک‌کننده‌شان بر مبنای حضور آب است، سیستم کولر گازی با تبدیل گاز به مایع و سپس مایع به گاز، سرمای موردنیاز محل را تامین می‌کند.

چند سالی هست که کولرهای گازی سهم زیادی از بازار وسایل سرمایشی را به خودشان اختصاص داده‌ اند. برندهای لوازم خانگی مثل ال جی، سامسونگ، هایسنس،گری، برندهای ایرانی مثل اسنوا و ایران رادیاتور از برندهایی هستند که در تولید کولرهای گازی پیش قدم شده‌اند.

1- تفاوت کولر گازی و آبی از نظر عملکرد

کولر آبی

نحوه عملکرد کولر آبی برای خنک کردن هوا طبق مراحل زیر است:

  1. آب توسط یک پمپ الکتریکی از تشتک به قسمت بالای پوشال‌ها می‌رود و روی پوشال‌ها می‌ریزد و آن‌ها را خیس نگه می‌دارد.
  2. عبور هوا از روی پوشال‌ها آب روی آن‌ها را تبخیر می‌کند.
  3. از آنجایی که آب، برای تبخیر شدن گرمای هوای اطراف را جذب می‌کند، باعث خنک شدن هوا می‌شود.
  4. این هوای خنک با رطوبت حدود ۹۰ درصد وارد فضا می‌شود.

کولر گازی

کولرهای گازی به جای افزایش، رطوبت محل را کاهش می‌دهد این کولرها بیشتر برای مناطق شرجی و مرطوب، مناسب هستند. این کولرها برای خنک کردن محل، به شیوه زیر عمل می‌کنند:

  1. پس از زدن دکمه پاور، کولر گازی روشن شده و الکتروموتور فن داخلی شروع به کار می‌کند.
  2. گاز سردی که به صورت بخار و با فشار کم داخل مخزن کولر است، توسط کمپرسور مکیده شده و فشار و دمای آن افزایش می‌‎یابد.
  3. سپس گاز به دلیل اختلاف دما با هوای بیرون، حرارت خود را از دست داده و به مایع تبدیل می‌شود.
  4. این مایع در لوله‌های داخلی گاز جریان پیدا کرده، حرارت را جذب و هوا خنک را خنک می‌کند.

چرخه‌ای که کولرهای گازی با استفاده از آن، فضا را خنک می‌کنند سیکل تبرید تراکمی نام دارد. این سیکل گرمای هوای داخل را گرفته و به بیرون منتقل می‌کند.

البته در بعضی مدل‌های کولر گازی می‌توانید این سیکل را معکوس کنید تا کولر تبدیل به یک پمپ حرارتی شده و گرما را به داخل بیاورد. در اینصورت از کولرگازی می‌توانید در چهار فصل سال استفاده کنید.

2- مصرف برق کولر آبی و گازی

دومین تفاوت کولر گازی و آبی، میزان مصرف انرژی آنهاست. مصرف برق کولر آبی نسبت به کولر گازی، کمتر است؛ در نتیجه اگر پول قبض برق برای شما اهمیت زیادی دارد و می‌خواهید برق کمی مصرف کنید باید کولر آبی را انتخاب کنید. طبق تحقیقات انجام شده برای متراژ برابر مصرف برق کولر گازی نسبت به کولر آبی 4-5 برابر بیشتر بوده است.

البته باید بدانید با گذشت زمان و بهینه‌سازی شکل و شیوه طراحی قطعات، میزان مصرف انرژی کولر آبی و کولر گازی کمتر شده و آنها دارای برچسب انرژی هستند.

3- تفاوت کولر گازی و آبی از نظر قیمت خرید

یکی از ویژگی‌های کلیدی در خرید کولر، قیمت اولیه آن است. اگر سوال شما هم این است که قیمت کولر گازی بهتر است یا آبی؟ باید بگوییم قیمت کولرهای آبی نسبت به کولر گازی بسیار پایین‌تر است؛ حتی در برخی برندها قیمت کولرگازی 4 تا 6 برابر کولر آبی هم می‌رسد.

 

4- تفاوت میزان سرمایش کولر گازی و کولر آبی؟

چهارمین تفاوت کولر گازی و آبی، میزان سرمایش و خنک کردن هوا است. اگر دغدغه اصلی شما کنترل و میزان خنکی هواست پس کولرگازی انتخابی مناسب برای شما است. کولر گازی هوای محیط داخل و کولر آبی هوای بیرون را خنک و به داخل منتقل می‌کند؛ در نتیجه میزان خنکی هوا در کولر گازی بیشتر است.

البته علاوه بر موارد بالا، در کولر گازی امکان تنظیم دما وجود دارد اما در کولرآبی فقط امکان استفاده از دور تند و کند کولر وجود دارد.

5- هوای کولر گازی تمیز‌تر است یا کولر آبی؟

آیا می‌دانید ضرر کولر ابی بیشتر است یا گازی؟ طبق بررسی‌های انجام شده، هوایی که از کولر آبی به فضای داخلی اتاق وارد می‌شود اغلب مقداری گردوغبار و آلودگی دارد؛ ولی در کولر گازی به دلیل استفاده از فیلتر، هوای تمیزتری به داخل فضا می‌رسد.

 
همه چیز از همه جا...
ما را در سایت همه چیز از همه جا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریم سوری paya-marketing بازدید : 10 تاريخ : دوشنبه 24 ارديبهشت 1403 ساعت: 19:51

متخصص بهینه‌سازی موتور جستجو یا سئو کار یا به عبارت بهتر، کارشناس سئو، مسئولیت آزمودن، تحلیل و اعمال تغییرات گوناگون در یک وب‌سایت را برعهده دارد و تمام این کارها را با هدف بهینه کردن سایت در نگاه موتورهای جستجوی مختلف مانند گوگل انجام می‌دهد. در نتیجه این تلاش‌ها، هر وب‌سایتی می‌تواند در صفحه نتایج جستجوی این موتورها به رده‌بندی‌ بالاتر و بهتری دست پیدا کند. سئو کار در واقع تمام یا اکثر صفحات موجود در یک وب‌سایت را بهینه می‌کند تا اطمینان حاصل شود که هم نتایجی مطابق جستجوهای کاربران به دست می‌آید و هم تجربه کاربری بهبود می‌یابد. در نتیجه می‌توان منتظر افزایش ترافیک منتهی شده به سایت، به دست آمدن مشتریان بیشتر و آگاهی گسترده‌تر مخاطبان نسبت به برند بود.

برای استفاده از خدمات سئو وب سایت در مشهد تهران اصفهان شیراز تبریز و... با پایا مارکتینگ بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ در مشهد در ارتباط باشید !

09386676574- 09388458125

 

مسئولیت‌های تعریف شده برای یک متخصص سئو می‌تواند بسیار متغیر باشد و در واقع همه‌چیز بستگی به این دارد که او برای یک آژانس دیجیتال مارکتینگ کار می‌کند یا در تیم بازاریابی داخلی یک شرکت است و یا ترجیح می‌دهد کارهای فریلنسی دریافت کند. اما در نهایت اگر به جستجو برای فرصت‌های شغلی این حوزه مشغول شوید، چند مورد مانند توسعه استراتژی‌های بهینه‌سازی سایت، تحقیق کلمات کلیدی و پایش معیارهای روزانه را به صورت مشترک در تمامی آن‌ها مشاهده خواهید کرد.

  • توسعه استراتژی‌های بهینه‌سازی و افزایش رده‌بندی وب‌سایت شرکت در صفحه نتایج جستجوی موتورها
  • هنگام پیاده‌سازی کمپین‌های تبلیغات پولی، متخصص سئو به آزمودن، جمع‌آوری و تحلیل داده می‌پردازد و ترندهایی را شناسایی می‌کند که بالاترین بازگشت سرمایه را با خود به همراه می‌آورند.
  • همکاری نزدیک با تیم توسعه وب برای حصول اطمینان از اینکه بهترین رویکردهای سئو به درستی در تمام محتوای وب‌سایت دنبال شده‌اند.
  • با تیم نویسندگی و تیم بازاریابی برای بهبود عملکرد سئو در تولید محتوا و بازاریابی محتوا همکاری می‌کند.
  • مسئولیت بهینه‌سازی صفحه در کمپین‌های بازاریابی موتور جستجو را بر عهده دارد.
  • تحقیق کلمات کلیدی، اکتشاف و بهینه‌سازی کلمات کلیدی سئو جدید تا در وب‌سایت شرکت و محتوای تبلیغاتی آن استفاده شوند.
  • تحقیق روی جدیدترین پیشنهادات در بهینه‌سازی موتور جستجو و پیاده‌سازی آن‌ها در محتوا را به عهده دارد.
  • تغییر دادن معماری سایت و محتوا، لینک‌سازی و هر فاکتور دیگری که جایگاه سئو سایت را برای کلمات کلیدی خاص را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
  • تعیین اهدافی قابل اندازه‌گیری که بهبودهای تیم بازاریابی را به خوبی به نمایش می‌گذارند.
  • پایش معیارهای عملکرد روزانه با ابزارهای مختلف سئو مانند گوگل آنالیتیکس با هدف درک عملکرد استراتژی سئو را به عهده می‌گیرد.
  • با دیگر اعضای واحد بازاریابی برای مدیریت استراتژی سئو همکاری دارد.
  • نوشتن محتوای تعاملی و باکیفیت برای وب‌سایت، از جمله پست‌های بلاگ و صفحات توضیحاتی که نتایج جستجوی وب‌سایت را بهبود می‌بخشند

اکثر متخصصان سئو و دیگر افراد حرفه‌ای در حوزه بهینه‌سازی موتور جستجو، مسیر شغلی خود را در حوزه‌ای دیگر آغاز می‌کنند. بنابراین در میانه‌های راه است که این افراد مهارت‌های فنی خود را بهبود بخشیده و آموزش‌های لازم برای تبدیل شدن به چنین متخصصی را پشت سر می‌گذارند. هیچ مدرک دانشگاهی در جهان نداریم که مستقیما به سئو مرتبط باشد و به طور یقین برنامه‌های آموزشی چهار ساله بازاریابی هم جزییات فنی لازم برای مهارت یافتن در دنیای سئو را به شما نمی‌آموزند. اما به ندرت فرصت‌هایی شغلی برای سئو کار خواهید یافت که خواستار حداقل یک مدرک کارشناسی یا معادل آن در حوزه‌های مرتبط مانند تجارت، بازاریابی یا ارتباطات نباشد.

اکثر متخصصان سئو به دنبال دریافت یک گواهی اضافه هم می‌روند تا به کارفرمایان نشان دهند از مهارت‌های لازم برای پیاده‌سازی استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ، افزایش ترافیک ناشی از موتورهای جستجو و حصول اطمینان از باقی ماندن وب‌سایت در رده‌های بالای صفحه نتایج جستجو برخوردار هستند. در حال حاضر دوره‌های آموزشی مختلفی داریم که مدرکی در زمینه سئو در اختیار می‌گذارند. بنابراین حتی اگر یک مدرک دانشگاهی مرتبط داشته باشید هم نیازمند یک یا چند گواهی اضافه خواهید بود تا بتوانید اثبات کنید تسلطی کامل بر جهان همواره در حال تغییر سئو دارید.

همه چیز از همه جا...
ما را در سایت همه چیز از همه جا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریم سوری paya-marketing بازدید : 7 تاريخ : دوشنبه 24 ارديبهشت 1403 ساعت: 16:08

برای مبارزه با گرمای تابستان، اغلب ترجیح می‌دهیم تهویه مورد پسندی را نصب کنیم، زیرا آنها مؤثرترین راه حل هستند. شما همچنان می‌توانید از کولرهای آبی به شیوه‌ ای شگفت انگیز استفاده کنید و تنها با انتخاب پوشال مناسب برای کولر خود از نسیم خنک لذت ببرید. همانطور که در راهنمای خرید کولر آبی باکیفیت آمده دو نوع کولر آبی وجود دارند که بر اساس نوع پوشال دسته بندی می‌شوند. در ادامه به انواع کولر آبی اشاره می‌کنیم:

کولر آبی با پوشال معمولی

تقریباً همه افراد این نوع کولر آبی را به خوبی می‌شناسند. این‌ها به سادگی از الیاف چوب تراشیده شده درختان ساخته شده‌ اند. این پوشال‌ها کاملاً کرکی هستند و فضای کافی برای جریان هوای را دارند. جدای از آن، پوشال‌های معمولی می‌توانند آب را در خود نگه دارند.

جای تعجب نیست که این نوع پوشال‌ها بسیار مقرون به صرفه هستند و خنک کنندگی خوبی را ارائه می‌دهند. از سوی دیگر، پوشال‌های معمولی را باید هر سال تعویض کرد، زیرا به سرعت دچار خرابی می‌شود. این پوشال‌ها همچنین مستعد کپک هستند، در صورتی که به طور طولانی مدتی استفاده شوند.

کولر آبی با پوشال سلولزی

پوشال‌های سلولزی به دلیل ساختارشان که دقیقاً شبیه لانه زنبور است، شناخته می‌شوند. این پوشال‌ها از کاغذهای سلولزی ساخته شده‌ اند و نسبت به پوشال‌های معمولی، آب بیشتری را در خود نگه می‌دارند. پوشال‌های سلولزی در مناطقی که شرایط آب و هوایی بسیار خشک است و آب به سرعت تبخیر می‌شود بسیار مفید هستند.

طبق راهنمای خرید کولر آبی باکیفیت، با استفاده از پوشال‌های سلولزی می‌توان آب را برای مدت طولانی‌ تری به دام انداخت و خنک شدن طولانی مدت را امکان پذیر کرد. تنها عیب پوشال‌های سلولزی این است که در مقایسه با نوع معمولی کمی گران هستند. با این حال، اگر طول عمر و دوام و نگهداری را در نظر بگیرید، هیچ نوع پوشال دیگری وجود ندارد به اندازه نوع سلولزی مفید باشد.

تفاوت پوشال معمولی با سلولزی

قبل از اینکه در راهنمای خرید کولر آبی باکیفیت هر دو نوع پوشال را با هم مقایسه کنیم، باید مشخص کنیم که یک پوشال ایده آل چه ویژگی‌هایی دارد. در ادامه به ویژگی‌های یک پوشال خوب اشاره می‌کنیم:

  • پوشال باید ظرفیت نگهداری خوبی برای آب داشته باشد.
  • باید آنقدر بادوام باشد که برای مدت طولانی‌ تری استفاده شود.
  • پمپ کولر آبی باید بتواند آب را به راحتی از طریق پوشال‌های به گردش درآورد.
  • تخلخل پوشال‌های باید برای تبخیر مطلوب به اندازه کافی خوب باشد.

بسته به فاکتورهای قابلیت استفاده، پوشال‌های سلولزی تمام شرایط را برآورده می‌کنند تا به عنوان یک پوشال ایده آل در نظر گرفته شوند. با این حال، برای خرید این نوع کولرهای آبی باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

مزایا و معایب کولر آبی

مزایا و معایب کولر آبی در راهنمای خرید کولر آبی باکیفیت عبارتند از:

  • مصرف انرژی کم: کولرهای آبی نسبت به کولرهای گازی انرژی بسیار کمتری مصرف می‌کنند که به نوبه خود باعث کاهش هزینه برق می‌شود.
  • سازگار با محیط زیست: کولرهای آبی از آب استفاده می‌کنند و از هیچ مبردی برای خنک کردن استفاده نمی‌کنند. بنابراین کولرهای آبی بسیار دوستدار محیط زیست هستند.
  • هزینه مقرون به صرفه: خرید و نگهداری کولرهای آبی بسیار کمتر از کولرهای گازی است که همین امر باعث شده آنها یک سرمایه گذاری عالی باشند.
  • قابل حمل: کولرهای آبی از اندازه مناسبی برای قرار دادن در هر اتاق یا منطقه‌ ای که نیاز به خنک کننده دارد، برخوردار هستند.
  • گردش هوای تازه: کولرهای آبی از هوای تازه بیرون از در یا پنجره باز استفاده می‌کنند. سپس هوا را خنک خواهند کرد و سپس هوای خنک تازه و جدید را به داخل اتاق هدایت می‌کنند.
  • وابستگی به آب و هوا: عیب اصلی کولر آبی وابستگی آن به آب و هواست. در مناطق با رطوبت بالا، کولرهای آبی ممکن است در خنک کردن هوا کارایی کمتری داشته باشند. به این دلیل که هوای خارج شده از کولر به دلیل تبخیر آب مرطوب است. این به نوبه خود به این معنی است که کولر به رطوبت موجود در هوا می‌افزاید.
  • تأمین آب: کولرهای آبی به منبع آب نیاز دارند، بنابراین زمانی که آب مخزن تمام شد، برای ادامه خنک ‌سازی باید فوراً آن را پر کنید. اگر برای یک فضای بزرگ مانند یک انبار نیاز به خنک کننده است، مهم است که به دنبال یک کولر آبی با مخزن بزرگ آب یا قابلیت بالا بردن مستقیم آب باشید.
  • پر سر و صدا: کولرهای آبی واحدهای آرامی نیستند و ممکن است در زمان کار پر سر و صدا باشند.

مهمترین نکات در خرید کولر آبی

هنگام انتخاب کولر آبی، نکات کلیدی وجود دارند که باید به آنها توجه کنید تا بهترین کولر را برای خود انتخاب کنید.

۱- اندازه اتاق

باید مطمئن شوید که کولر آبی برای اندازه اتاق شما باشد. حداقل قدرت به این معنی است که کولر آبی اتاق را خنک نمی‌کند و فقط به اندازه یک فن مؤثر است. با این حال، یک کولر آبی که بیش از حد بزرگ است، خطر افزایش سطح رطوبت اتاق را دارد. طیف وسیعی از کولرهای آبی ما برای اندازه اتاق بین ۴ تا ۸۰ متر مربع مناسب هستند.

۲- مخزن آب نکته مهم در راهنمای خرید کولر آبی باکیفیت

ظرفیت مخزن آب تعیین می‌کند که هر چند وقت یکبار باید کولر آبی را خالی کنید، زیرا دستگاه باید همیشه آب کافی برای کار داشته باشد. هرچه مخزن کوچک تر باشد، بیشتر اوقات باید آن را پر کنید. همچنین دسترسی به مخزن باید آسان باشد. برخی از مخازن داخلی نیز دارای محفظه یخ هستند که عملکرد خنک کننده دستگاه را افزایش می‌دهند. مخزن باید بتواند آب را برای حداقل ۱۰ تا ۱۲ ساعت نگه دارد.

۳- سرعت فن

یک کولر آبی اغلب دارای چندین سرعت فن است تا نیازهای شما را برآورده کند و اتاق را با سرعت‌های مختلف خنک کند. بررسی کنید که آیا امکان تغییر جهت جریان هوا وجود دارد یا اینکه کولر آبی دارای حالت نوسانی است. حالت Breeze جریان طبیعی هوا را شبیه سازی می‌کند. حالت شبانه امکان عملکرد بی‌صدا را فراهم می‌کند که در هنگام خواب یک امتیاز است.

۴- سطح سر و صدا

شما می‌خواهید مطمئن شوید که با سطح نویز راحت هستید، زیرا به طور منظم از کولر آبی خود در اتاقتان استفاده می‌کنید. سطح نویز بر حسب دسی بل (dB) اندازه گیری می‌شود. اگر از کولر آبی خود در طول روز استفاده می‌کنید، کولری را انتخاب کنید که میزان نویز آن تا 50 دسی‌ بل باشد. اگر می‌خواهید از کولر آبی خود در طول شب استفاده کنید، سطح نویز را در حدود 40 دسی بل نگه دارید.

۵- طراحی و قابلیت حمل

اگر قصد دارید کولر خود را جابجا کنید، بهترین کار این است که یک کولر آبی قابل حمل را انتخاب کنید. این نوع کولر دارای چرخ‌های کرچکی است که انتقال آن از یک اتاق به اتاق دیگر را آسان‌ تر می‌کند. اگر می‌خواهید آن را از پله‌ها بالا و پایین ببرید، یک دسته حمل کمک خواهد کرد. در این مورد باید به وزن فکر کنید، زیرا حمل یک دستگاه سبک‌ تر ایده آل است. بهترین کولرهای آبی باید بین ۲۰ تا ۵۵ تعویض هوا انجام دهند.

برای عملکرد بهینه، هر کولر آبی باید بتواند ۲۰ تعویض هوا در ساعت انجام دهد. کمتر از ۲۰ تغییر هوا به این معنی است که اتاق بیش از حد مرطوب خواهد بود. با این حال، بیش از ۵۵ مصرف برق و هزینه‌های جاری را افزایش می‌دهد.

همه چیز از همه جا...
ما را در سایت همه چیز از همه جا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریم سوری paya-marketing بازدید : 12 تاريخ : پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403 ساعت: 20:39

گزارش سئو چیست؟

اندازه گیری یکی از اجزای ضروری هر فعالیت بازاربابیست. نه تنها برای درک تاثیر اقتصادی فعالیت هایمان، بلکه برای ارائه گزارشات خود به مشتریان نیز نیاز به اندازه گیری داریم. گزارش دهی، تلفیق این اندازه گیری در شکلی محسوس از نمایش کارایی و نتایج فعالیت هاست، بنابراین گزارش دادن به شیوه صحیح امری بسیار ضروریست.

 

هر گزارش سئو نیاز به شاخص هایی دارد که به مشتری ها نشان داد. این شاخص ها تنوع زیادی مانند شاخص های اقتصادی دارند و در هر کسب و کاری متفاوتند. با این حال شاخص های اصلی وجود دارند که نشان دهنده چگونگی تاثیر سئو بر کسب و کار هستند.

علاوه بر این شاخص ها می توان از معیارهای دیگری نیز که می تواند در گزارش سئو گنجانده شوند افزود. این که مشتریانتان بتوانند این شاخص ها و معیار ها را درک کند نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.

گزارش سئو چیست؟

گزارش سئو به شما اطلاعاتی از عملکرد سایت در موتورهای جستجو می دهد. گزارش سئو به شما کمک م یکند تا داده‌ها و معیارهای مهم را در مورد عملکرد سئو وب سایت خود مشاهده و تجزیه و تحلیل کنید. بنابراین می‌توانید مشاهده کنید که کدام تکنیک‌ها منجر به نتایج می‌شوند و کدام نه.

اگر می خواهید موفقیت استراتژی سئوی خود را مشاهده کنید، یا به رییس خود نتایجی را که از طریق سئو برای کسب و کار ایجاد شده است را نشان دهید، گزارش سئو می تواند در اینجا به شما کمک کند.

انواع گزارش سئو چیست؟

اکنون که اطلاعات کلی درباره گزارش سئ به دست آورده اید، حال لازم است که به انواع گزارش های سئوی مختلفی که می توانید تولید کنید، بپردازیم.

در حالت کلی، دو نوع گزارش سئو وجود دارد:

1. گزارش اولیه

یک گزارش اولیه سئو دیدی از عملکرد سئو قبل از انجام هر کار واقعی به ما می دهد. این گزارش ها برای استفاده به عنوان معیار برای مقایسه با بهبودها و بهینه سازی های بعدی مفید هستند.

یک گزارش اولیه به شما امکان می دهد به راحتی پیشرفت خود را (از طریق تجزیه و تحلیل سئو) محاسبه کنید و پس از شروع اجرای استراتژی سئوی خود، پیشرفت های کوچک را برای وب سایت خود شناسایی کنید.

2. گزارش های در حال انجام

گزارش های سئوی در حال انجام، نتایج فعلی کمپین سئوی شما را نشان می دهد. این گزارش ها معیارهای مهمی را در اختیار شما قرار می دهند که به شما امکان می دهند عملکرد وب سایت خود را به صورت لحظه ای در موتورهای جستجو ارزیابی کنید.

اگر تصمیم دارید با یک متخصص سئو همکاری کنید، معمولاً می توانید انتظار داشته باشید که هر ماه یک گزارش دقیق سئو به صورت مستمر دریافت کنید. همچنین می توانید گزارشی به صورت فصلی نیز از متخصص سئو دریافت کنید.

چرا باید گزارش سئو دریافت کنیم؟

در ادامه به بیان دلایلی می پردازیم که چرا باید یک گزارش سئو برای کسب و کار خود دریافت کنید:

  • موفقیت خود را ردیابی و اندازه گیری کنید: با گزارش سئو، ارزیابی میزان موفقیت در موتورهای جستجوی آسان است. در نتیجه، می توانید استراتژی خود را بهینه سازی و بهبود بخشید تا بهترین نتایج را برای کسب و کار خود به دست آورید.
  • بازگشت سرمایه (ROI) بیشتری داشته باشید: یک گزارش سئو شامل مهمترین داده ها است، بنابراین می توانید استراتژی های سئو را مبتنی بر این داده ها طراحی کنید و در نهایت بازگشت سرمایه بیشتری را در طول فرایند بازاریابی تجربه کنید.
  • ارزشمندترین داده ها و معیارها را مشاهده کنید: گزارش سئو به شما امکان می دهد معیارهای مفیدی مانند ترافیک وب سایت، نرخ پرش و داده های رفتاری مخاطب را تجزیه و تحلیل کنید تا بتوانید درک بهتری از عملکرد وب سایت در موتورهای جستجو داشته باشید.

با یک گزارش جامع از یک آژانس باتجربه سئو مانند رادزاد، به راحتی می توانید از موفقیت استراتژی سئو خود آگاهی یافته و از داده ها به طور موثر برای کسب نتایج چشمگیر در کسب و کار خود استفاده کنید.

در ادامه به لیستی از 10 معیار اصلی در گزارشات سئو می پردازیم و توضیح خواهیم داد که چگونه می توانید از آنها به طور موثری استفاده کنید.

همه چیز از همه جا...
ما را در سایت همه چیز از همه جا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریم سوری paya-marketing بازدید : 11 تاريخ : جمعه 21 ارديبهشت 1403 ساعت: 19:38

مهمترین فاکتورهای سئو تکنیکال

فاکتورهای سئو تکنیکال دارای اهمیت زیادی هستند. همان‌طور که پیش از این گفتیم، سئو تکنیکال به کراول شدن سایت و ایندکس آن مرتبط است. فاکتورهای سئو تکنیکال می‌توانند در رنکینگ وب‌سایت شما تاثیر بسیار زیادی داشته باشند. در ادامه مهم‌ترین فاکتورهای سئو فنی را نام برده‌ایم و هرکدام را توضیح داده‌ایم.

● دامنه مورد نظر خود را بازرسی کنید.

دامنه شما یک URL است که افراد برای ورود به سایت شما تایپ می کنند. نام دامنه وب‌سایت شما بر اینکه افراد چقدر راحت می‌توانند شما را از طریق جستجو پیدا کنند، تأثیر دارد. دامنه‌ای که برای سایت خود استفاده می‌کنید باید اصولی را دربر بگیرد.
از مهم‌ترین مواردی که لازم است رعایت کنید، کوتاه بودن و گویا بودن دامنه سایت است. به‌هیچ وجه برای دامنه خود از کلماتی که برای مخاطب معنایی ندارند و یا به محتوای شما مربوط نیستند استفاده نکنید. همچنین از دامنه‌های بلند و نازیبا نیز پرهیز کنید. کمی خلاقیت و ارتباط فرمی و محتوایی در انتخاب دامنه به شما کمک زیادی خواهد کرد.

● امنیت سایت خود را ارتقا دهید

با پیاده‌سازی SSL می‌توانید به امنیت سایت خود کمک کنید. ممکن است پیش از این نیز این اصطلاح را شنیده باشید. چرا که SSL بسیار مهم است. SSL یا Secure Sockets Layer یک لایه حفاظتی بین وب سرور (نرم افزار مسئول انجام درخواست آنلاین) و یک مرورگر ایجاد می‌کند و در نتیجه سایت شما را ایمن می‌کند.
وقتی کاربر اطلاعاتی مانند اطلاعات پرداخت یا تماس را به وب‌سایت شما ارسال می‌کند، احتمال هک شدن آن اطلاعات کمتر است زیرا شما برای محافظت از آ‌ن‌ها SSL را پیاده کرده‌اید.

● بهینه‌سازی سرعت صفحه

آیا می‌دانید بازدیدکنندگان وب‌سایت شما چه مدت منتظر بارگذاری وب سایت خواهند بود؟ اگر در پاسخ بگویید تنها شش ثانیه. لازم است که کمی ناامیدتان کنم، برخی از داده‌ها نشان می‌دهند که با افزایش زمان بارگذاری صفحه از یک به پنج ثانیه، نرخ پرش 90 درصد افزایش پیدا می‌کند. پس شما یک ثانیه را هم نباید از دست بدهید. بنابراین بهبود زمان بارگذاری سایت باید در اولویت باشد.
سرعت سایت فقط برای تجربه کاربر و نرخ تبدیل مهم نیست – بلکه یک فاکتور رتبه‌بندی مهم است.

● چک لیست خزیدن

خزیدن پایه و اساس استراتژی فنی سئوی شما است. ربات‌های جستجو برای جمع‌آوری اطلاعات سایت شما صفحات شما را مورد خزش یا کرال قرار می‌دهند.
اگر به نوعی جلوی خزش این ربات‌ها گرفته شده باشد، آن‌ها نمی‌توانند صفحات شما را ایندکس یا رتبه‌بندی کنند. اولین قدم برای پیاده سازی سئوی فنی این است که اطمینان حاصل کنید تمام صفحات مهم شما قابل دسترسی هستند و پیمایش و کرال کردن آن‌ها آسان است.

چک لیست قابل کرال بودن یا خزش پذیری صفحات به این ترتیب است:

  1. یک سایت مپ XML ایجاد کنید: گوگل برای یافتن URL سایت شما همچنان به سایت مپ نیاز دارد. در واقع، اخیراً یکی از نمایندگان گوگل اعلام کرده است که سایت مپ «دومین منبع مهم» برای یافتن URL ها است. اگر می‌خواهید بررسی کنید که سایت مپ شما خوب است یا نه، به بخش گزارش «نقشه‌های سایت» در ابزار کنسول بروید.
  2. بودجه خزش یا crawl budget خود را به حداکثر برسانید: crawl budget در واقع تعداد صفحاتی از سایت شما است که موتور جستجوی گوگل طی زمان مشخصی خزش و ایندکس می‌کند. بودجه خزش تاثیر مستقیمی بر سئو سایت شما و رنکینگ آن دارد. پس بسیار مهم است که آن را بهبود ببخشید. از آن‌جایی که بودجه خزش محدودیت دارد، باید مطمئن شوید که مهم‌ترین صفحات خود را برای خزیدن در اولویت قرار داده‌اید.
  3. ساختار سایت خود را بهینه کنید: وب سایت شما چندین صفحه دارد. این صفحات باید به گونه‌ای سازماندهی شوند که به موتورهای جستجو اجازه دهد به راحتی آن‌ها را پیدا کرده و کراول کنند. اینجاست که ساختار سایت شما ، که اغلب به‌عنوان معماری اطلاعات وب سایت شناخته می‌شود، اهمیت پیدا می‌کند. همان‌طور که یک ساختمان مبتنی بر طراحی معماری است، معماری سایت شما نیز نحوه سازماندهی صفحات سایت شما است. معماری سایت باید بر اساس اهمیت صفحات شکل بگیرد. صفحات مهمتر به صفحه اصلی نزدیکتر باشند و صفحات سایت شما باید فقط چند لینک از یکدیگر فاصله داشته باشند.
  4. تگ کنونیکال: تمامی صفحات سایت باید دارای تگ کنونیکال باشند. URL‌های متعارف یا کنونیکال برای صفحاتی که محتوای بسیار مشابهی دارند، ضروری است. با استفاده از تگ کنونیکال می‌توانید به گوگل اطلاع دهید که کدام نسخه از صفحه محصول شما «اصلی» است و کدام نسخه‌ها غیر اصلی هستند.
  5. از robots.txt استفاده کنید: ممکن است بخواهید ربات‌های خاصی را به‌طور کلی از خزیدن در سایت خود منع کنید و یا از خزیده شدن برخی از صفحات از طریق ربات‌ها جلوگیری کنید. متأسفانه، برخی از ربات‌ها با اهداف مخرب وارد سایت می‌شوند. اگر متوجه این رفتار بد شدید، از robots.txt برای جلوگیری از ورود ربات‌های مخرب به وبسایت خود استفاده کنید و جلو خزیده شدن برخی از صفحات را برای جلوگیری از هدر رفت بودجه خزش از طریق این فایل بگیرید.
  6. پیاده سازی hreflang برای وب سایت‌های بین المللی: آیا سایت شما برای کشورها و زبان‌های مختلف، نسخه‌های گوناگونی دارد؟ اگر چنین است، تگ hreflang می‌تواند کمک بزرگی باشد.

● چک لیست ایندکس شدن مطالب

همان‌طور که ربات‌های جستجوگر در وب‌سایت شما می‌خزند، ایندکس کردن صفحات را نیز آغاز می‌کنند. پس از ایندکس شدن، صفحه شما واجد شرایط رتبه‌بندی در SERP می‌شود. در اینجا چند عامل وجود دارد که می‌تواند به ایندکس شدن صفحات شما کمک کند:

  1. دسترسی ربات‌های جستجو به صفحات خود را آسان کنید.
  2. محتوای تکراری را حذف کنید.
  3. تغییر مسیرهای خود را بررسی کنید.
  4. عملکرد سایت خود در گوشی موبایل را بررسی کنید.
  5. خطاهای HTTP را رفع کنید:
  6. رفع خطای صفحات 404 از موارد بسیار مهم است. صفحات خطای 404 به کاربران می‌گویند صفحه‌ای که درخواست کرده‌اند وجود ندارد، یا حذف شده یا URL اشتباهی را تایپ کرده‌اند.

● چک لیست رندرپذیری

یک سایت بر اساس سهولت در رندر شدن، قابل دسترسی خواهد بود. در ادامه فاکتورهای مهم در رندرپذیری سایت را می‌خوانیم.

  1. عملکرد سرور: همان‌طور که در بالا گفتیم، وقفه‌های زمانی سرور و ارورها باعث ایجاد خطا در HTTP می‌شود که مانع از دسترسی کاربران و ربات‌ها به سایت می‌شود.
  2. وضعیت HTTP: مشابه عملکرد سرور، خطاهای HTTP از دسترسی به صفحات وب شما جلوگیری می‌کند.
  3. زمان بارگذاری و اندازه صفحه: اگر بارگذاری صفحه شما بیش از حد طول می‌کشد، نرخ پرش تنها مشکلی نیست که باید نگران آن باشید. تأخیر در زمان بارگذاری صفحه می‌تواند منجر به خطای سرور شود.
  4. صفحات یتیم (Orphan Pages): هر صفحه در سایت شما باید دست‌کم به یک صفحه دیگر نیز پیوند داده شود. وقتی صفحه‌ای لینک داخلی نداشته باشد، به آن صفحه یتیم می‌گویند.
  5. عمق صفحه: عمق صفحه به این مسئله اشاره دارد که یک صفحه چند کلیک از صفحه اصلی شما فاصله دارد.

● چک لیست رنکینگ یا رتبه‌بندی (Ranking)

اکنون به سراغ فاکتورهای موضوعی‌تری می‌رویم. رتبه‌بندی صفحات شما را فاکتورهای مختلفی از سئو داخلی و سئو خارجی تعیین می‌کنند. سئو تکنیکال نیز از دیگر موارد مهم در رتبه‌بندی است. به یاد داشته باشید که همه این عناصر با هم کار می‌کنند تا یک سایت سئو پسند ایجاد کنند. اگر تاکنون از سئو تکنیکال در رنکینگ وب‌سایت خود غافل بودید، چک لیست زیر برای شما است:

  1. پیوند داخلی و خارجی: لینک‌ها ربات‌های جستجوگر و کاربران را به محتوای مرتبط و با اهمیت در صفحه انتقال می‌دهند. به طور کلی، لینک دادن می‌تواند خزیدن، ایندکس کردن و توانایی شما برای رتبه بندی را بهبود می‌بخشد.
  2. کیفیت بک لینک: بک لینک‌ها یا لینک‌هایی از سایت‌های دیگر به سایت شما، برای سایت شما رای اعتماد جمع می‌کنند. آنها به ربات های جستجو می‌گویند که وب سایت خارجی A معتقد است صفحه شما با کیفیت است و ارزش خزیدن را دارد.
  3. خوشه‌های محتوا: خوشه‌های محتوا محتوای مرتبط را به هم لینک می‌دهند تا ربات‌های جستجو به‌راحتی بتوانند همه صفحاتی را که در یک موضوع خاص متعلق به شماست، پیدا کنند، بخزند و فهرست کنند.

● چک لیست قابلیت کلیک

در حالی که نرخ کلیک (CTR) با رفتار جستجوگر ارتباط دارد، کارهایی وجود دارد که می‌توانید برای بهبود قابلیت کلیک روی SERP ها انجام دهید. در حالی که توضیحات متا و عناوین صفحه با کلمات کلیدی بر CTR تأثیر می‌گذارند، ما بر روی عناصر فنی تمرکز می‌کنیم. چرا که شما برای خواندن نکاj مربوط به سئو تکنیکال اینجا هستید.

  1. از داده‌های ساختار یافته استفاده کنید.
  2. از امکانات SERP غافل نشوید.
  3. فیچر اسنیپت (Featured Snippe) را ارتقا دهید.
  4. گوگل دیسکاور (Google Discover) را در نظر بگیرید.

سخن پایانی

سئوی فنی، سئو داخلی و سئو خارجی با هم کار می کنند تا قفل ترافیک ارگانیک را باز کنند. تکنیک‌های درون صفحه و خارج از صفحه اغلب مواردی هستند که بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند، اما سئو فنی نقش مهمی در رساندن سایت شما به رتبه بالای نتایج جستجو دارد و می‌تواند محتوای شما را به مخاطبان ایده آل برساند. از این تاکتیک‌های فنی برای تکمیل استراتژی سئوی خود استفاده کنید و نتایج را مشاهده کنید.دانلود PDF مقاله

همه چیز از همه جا...
ما را در سایت همه چیز از همه جا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریم سوری paya-marketing بازدید : 10 تاريخ : جمعه 21 ارديبهشت 1403 ساعت: 19:31

تیشرت کار یکی از محبوب ترین انواع لباس کار است که با شروع فصل گرما ، خرید تیشرت کار افزایش می یابد . در بسیاری از مشاغل استفاده و خرید تیشرت کار از اهمیت ویژه ای برخوردار است . کاربرد تیشرت کار بسیار زیاد است و به دلیل داشتن قیمت مناسب از استقبال خوبی برخوردار است . برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کاربرد تیشرت کار ، با  دوخت یادگار ؛ تولیدی لباس کار در تهران همراه باشید

 

مزایا خرید تیشرت کار چیست ؟

استفاده و خرید تیشرت کار می تواند کاربردی باشد . از ویژگی و کاربرد تیشرت کار می توان موارد زیر را نام برد :

  1. تبلیغات : با چاپ برند یا شعار تبلیغاتی خود بر روی تیشرت کار می توانید آن را تبدیل به تیشرت تبلیغاتی کنید .با خرید تیشرت های تبلیغاتی برای برندسازی می تواند روشی ساده اما مهم در بازاریابی را امتحان کنید .
  2. شناسایی : یکی از کاربرد تیشرت کار تشخیص پرسنل از افراد عادی است . حتی در شرکت های بزرگ و کارخانه ها برای بخش های مختلف از تیشرت کار با رنگ های متفاوت جهت شناسایی استفاده می شود .
  3. لباس کار خنک : از تیشرت های کار در روزهای گرم سال به عنوان لباس کار خنک استفاده می شود .
  4. هماهنگی و نظم کارکنان : به کمک تیشرت تبلیغاتی می توانید نظم کاری و پرستیژ را در محیط کار فراهم کنید .
  5. شستشوی راحت : تیشرت کار به راحتی شسته و خشک می شود . نکات نگهداری لباس کار اگر تیشرت باشد بسیار راحت و ساده است .
  6. قیمت مناسب : در مقایسه قیمت لباس کار با تیشرت کار ، خرید تیشرت مقروت به صرفه تر و ارزان تر است .
همه چیز از همه جا...
ما را در سایت همه چیز از همه جا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریم سوری paya-marketing بازدید : 9 تاريخ : جمعه 21 ارديبهشت 1403 ساعت: 18:29

یکی از مهم ترین اقلام خرید سیسمونی نوزاد ، زیرانداز تعویض پوشک کودک است که به اختصار آن را زیرانداز تعویض نوزاد یا زیرانداز نوزاد نیز می نامند . این وسیله کاربردی مادامی که فرزند شما از پوشک استفاده می کند ، همراه شماست .

زیرانداز تعویض نوزاد در واقع زیراندازی است که هنگام تعویض پوشک کودک استفاده می شود . جنس زیرانداز تعویض نوزاد ضد آب و مقاوم در برابر رطوبت است تا مانع از رسیدن نم و رطوبت به فرش ، مبل یا روتختی نوزاد شود . ابعاد استاندارد زیرانداز تعویض نوزاد 50*70 سانتی متر است  و در مدل های مختلف توسط تولیدی سیسمونی نوزاد هچون کارتز ،تهیه و در بازار عرضه می شود .

زیرانداز نوزاد کارتز

انواع زیرانداز تعویض نوزاد

اگر درحال تهیه و خرید سیسمونی نوزاد هستید، حتما با انواع مختلف زیرانداز تعویض نوزاد آشنا شده اید . زیرانداز تعویض نوزاد از نظر جنس به 2 مدل زیر تقسیم می شود  :

  1. زیرانداز تعویض نوزاد یک بار مصرف
  2. زیرانداز تعویض نوزاد دائمی

در نوع زیرانداز تعویض نوزاد یک بار مصرف پس از هر بار تعویض پوشک کودک ،زیرانداز نوزاد دور انداخته می شود ،این نوع زیرانداز تعوض نوزاد اگرچه بهداشتی تر است اما مقرون به صرفه نمی باشد .و بیشتر برای مسافرت و مهمانی ها پیشنهاد می شود .

در مدل زیرانداز تعویض نوزاد دائمی ، جنس زیرانداز نوزاد ، ضخیم و قابل شستشو است و در صورت کثیف شدن می توان آن را شست و مجدد استفاده کرد . این نوع از زیر انداز نوزاد از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر است و مدت زمان زیادی قابل استفاده است . زیرانداز تعویض نوزاد کارتز ، زیر انداز دائمی است که به خاطر جنس خوب و با کیفیت ، بار ها می توان از آن استفاده کرد .

ویژگی زیرانداز تعویض نوزاد خوب و باکیفیت

زیرانداز تعویض نوزاد اگر خوب و با کیفیت باشد ، می تواند تمام سال هایی که فرزند شما از پوشک استفاده می کند ، قابل استفاده و راهگشا باشد . زیرانداز خوب کارتز ویژگی های زیر را دارا می باشد :

  1. قابلیت شستشو
  2. حمل و نقل آسان
  3. جنس بادوام و مقاوم در برابر رطوبت
  4. رنگ ثابت
  5. ضد حساسیت و ارگانیک
  6. سایز و ابعاد استاندارد
  7. بافت نرم و لطیف
  8. طرح فانتزی و عروسکی

برای خرید زیرانداز نوزاد می توانید نمونه های موجود در سایت کارتزبیبی را مشاهده کنید .

کاربرد زیرانداز تعویض نوزاد

همان طور که از نام زیرانداز تعویض نوزاد مشخص است ،از زیر انداز نوزاد ، برای  تعویض پوشک کودک استفاده می شود . این وسیله پر مصرف در خانه ، مهمانی ، مهد کودک و مسافرت کاربرد دارد . و یکی از اقلام ضروری سیسمونی نوزاد است که توصیه می شود حداقل 2 تا از آن خریداری کنید تا همیشه یکی تمیز و ضد عفونی شده در دسترس شما باشد .

کاربرد دیگر زیرانداز نوزاد زمانی است که قصد دارید کودک خود را از پوشک بگیرید . می توانید در زمان خواب ، زیر کودک خود پهن کنید تا از بروز نم و رطوبت به روتختی نوزاد جلوگیری شود .

همه چیز از همه جا...
ما را در سایت همه چیز از همه جا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریم سوری paya-marketing بازدید : 5 تاريخ : جمعه 21 ارديبهشت 1403 ساعت: 13:47

روتختی‌ها و پتوها وسایل ضروری برای پوشاندن نوزادان تازه متولد شده هستند. نوزادان با پوشانده شدن در پتو و روتختی احساس امنیت و آرامش می‌کنند. از آنجایی که نوزاد تازه متولد شده بیش از 12 ساعت در روز می‌خوابند، داشتن پتوی خوب و راحت برای آن‌ها ضروری است. در واقع یک روتختی زیبا بر جلوه و زیبایی اتاق نوزاد نیز تاثیر زیادی بر جای می‌گذارد. از این رو در این نوشتار نکاتی را به عنوان راهنمایی جهت خرید روتختی نوزاد مطرح می‌کنیم. در نظر گرفتن این نکات برای انتخاب بهترین روتختی نوزادی بسیار مفید است. 

 

نکات مهم برای خرید آنلاین روتختی نوزاد

نکات مهم برای خرید آنلاین روتختی نوزاد عبارتند از:

  • پوست نوزاد تازه متولد شده ظریف و حساس است. در نتیجه، والدین باید همیشه پتوهایی از مواد نرم و طبیعی بخرند که روی پوست کودکانشان نرم و لطیف باشد.
  • در خرید روتختی نوزاد قابلیت شستشو بسیار مهم است. روتختی‌های باکیفیت حتی پس از چندین بار شستن، نرمی و لطافت خود را حفظ می‌کنند. بهترین گزینه پنبه ارگانیک است که سبک، نرم و قابل تنفس است.
  • هنگام انتخاب روتختی، فصل‌ و آب و هوای محل زندگی خود را در نظر داشته باشید. روتختی‌های خزدار نوزادان را در زمستان گرم نگه می‌دارند. اما روتختی‌های سبک و قابل تنفس که رطوبت را جذب می‌کنند، نوزاد را در تابستان خشک نگه می‌دارند.
  • وقتی نوبت به انتخاب سایز روتختی می‌رسد، والدین اغلب گیج می‌شوند. در خرید روتختی باید اندازه تخت یا گهواره نوزاد را در نظر بگیرید. نوزادان در چند سال اول به سرعت رشد می‌کنند. هنگام خرید پتوهای زیبای کودک سرعت رشد کودک خود را در نظر بگیرید. بنابراین بهتر است روتختی‌های خیلی کوچک را خریداری نکنید.
  • از خرید پتوهای سنگین نوزاد و همچنین پتوهای با روبان و سایر تزئینات کوچک خودداری کنید. آن‌ها می‌توانند برای نوزادان تازه متولد شده، مشکلات و ناراحتی ایجاد کنند. هنگام خرید آنلاین پتو و روتختی نوزاد به دنبال گزینه‌هایی باشید که برای استفاده کودکان کاملاً ایمن هستند.
  • زیبایی ظاهر و رنگ شاد روتختی نوزاد بسیار مهم است. بهتر است روتختی نوزاد را از رنگ‌های شاد و آرامش بخش مانند سبز روشن، آبی ملایم، سفید، گلبهی یا صورتی روشن انتخاب کنید. این رنگ‌ها به آرامش بیشتر فرزند شما کمک خواهند کرد.

مزایای خرید روتختی نوزاد به صورت اینترنتی

ثابت شده است که خرید آنلاین ساده‌ترین راه برای خرید در هر نقطه از جهان است. خرید آنلاین نه تنها راحت است بلکه باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما نیز می‌شود. خرید برای نوزاد همیشه سرگرم کننده و هیجان انگیز است. اما اگر نتوانید محصول مناسب را پیدا کنید، خسته کننده می‌شود. به عنوان والدین، ما در تلاش هستیم تا بهترین محصولات را برای نوزادان خود پیدا کنیم. مزایای خرید روتختی نوزاد به صورت اینترنتی در یافتن بهترین گزینه‌ها به ما کمک می‌کنند. این مزایا عبارتند از:

  • دسترسی به بهترین برندها: ممکن است برندهای معتبر روتختی نوزادی را در فروشگاه‌های محلی پیدا نکنید. در حالی که پیدا کردن این برندها در فروشگاه‌های اینترنتی بسیار آسان است.
  • امکان مقایسه طرح‌ها و رنگ‌های متنوع: ممکن است روتختی باب میل و سلیقه شما در فروشگاه سیسمونی محل زندگیتان پیدا نشود. اما در خرید اینترنتی حتما می‌توانید گزینه مورد پسند خود را پیدا کنید.
  • صرفه‌ جویی در هزینه‌ها: فروشگاه‌های اینترنتی از برخی هزینه‌های سربار مانند اجاره مغازه و هزینه آب و برق معاف هستند. بنابراین اجناس خود را با قیمت مناسب‌تری عرضه می‌کنند.
همه چیز از همه جا...
ما را در سایت همه چیز از همه جا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریم سوری paya-marketing بازدید : 19 تاريخ : جمعه 14 ارديبهشت 1403 ساعت: 19:24

با رونق کسب و کارهای آنلاین، بسیاری از مردم به سمت دیجیتال مارکتینگ متمایل شده اند. در این بین بسیاری از کاربران از ما میپرسند، سئو چیست؟ سئو و بهینه سازی سایت، مجموعه فعالیت هایی است که برای قرارگرفتن یک وبسایت در نتایج برتر گوگل انجام می گیرد. از آنجایی که هر کار تخصصی هزینه ای به دنبال دارد، اطلاع از هزینه و قیمت سئو و بهینه سازی سایت برای کارفرما امری طبیعی است. اهمیت سئو امروزه بر هیچکس پوشیده نیست . به همین دلیل است که بسیاری از کسب و کارها به دنبال راهی برای قرارگیری در صدر نتایج گوگل هستند. این اتفاق می تواند به هر کسب و کاری جان تازه ای بخشد و باعث شود آن کسب و کار سهم بیشتری از مشتریانی که از طریق موتور جستجو به دنبال محصول و خدمات مورد نظر هستند را کسب کند.

جهت دریافت خدمات سئو سایت در مشهد تهران اصفهان تبریز و شیراز به شرکت آژانس دیجیتال مارکتینگ پایا در مشد مراجعه کنید .

 

 

چرا باید برای سئو هزینه کنید؟

75 درصد از مردم هرگز از صفحه اول نتایج جستجو عبور نمی کنند. این بدان معناست که 3 مرورگر از هر 4 مرورگر راه حل مورد نظر خود را در صفحه اول نتایج جستجوی خود پیدا می کنند. با صرف زمان برای درک مشتریان و کلماتی که آنها برای جستجوی محصول یا خدمات شما استفاده می کنند، سئو می تواند به کسب و کار شما کمک کند تا در معرض دید مشتریان خود قرار بگیرید. زمانی که این اتفاق بیفتد، می توانید امیدوار به افزایش فروش سایت خود باشید.
سئو یکی از رایج ترین اشکال بازاریابی آنلاین است. اگر می خواهید بازدید وب سایت خود را افزایش دهید، سئو می تواند دستور العمل شما برای موفقیت باشد. سئو یک فرآیند مستمر و طولانی مدت است که نتایج پایدارتری هم دارد. سئو را به عنوان هزینه در نظر نگیرید؛ بلکه به سئو به چشم یک سرمایه گذاری طولانی مدت نگاه کنید.
سئو مزایای بی شماری مانند توسعه کسب و کار شما، پیشی گرفتن از رقبای بازار، شناخت نیازها و اولویت های مشتریان بالقوه، تبدیل شدن به رهبر بازار، برندینگ و ایجاد اعتماد در مشتریان را به همراه دارد. جذاب به نظر می رسد، اینطور نیست؟

قیمت سئو چند؟

ما می دانیم که صاحبان کسب و کار به دنبال پاسخ مستقیم و صریح هستند. شما یک رقم ساده می خواهید که با بودجه ماهانه یا سالانه شما مطابقت داشته باشد. اما واقعیت این است که هزینه سئو بسته به خدمات سئوی مورد نیاز شما می تواند به طور چشمگیری متفاوت باشد. قیمت بسته سئو بر اساس بسیاری از عوامل، مانند میزان محتوای مورد نیاز، انتظارات، پیش بینی ها برای رشد کسب و کار و محدوده خدمات مورد نیاز متفاوت است. شما باید دید نسبتاً خوبی نسبت به خدمات سئو داشته باشید تا هنگام دریافت قیمت سئو از آژانس های بازاریابی غافلگیر نشوید!
در این راهنما، ما می‌خواهیم به کسب‌وکارها در هر اندازه کمک کنیم تا بفهمند که چگونه برای خدمات سئو با کیفیت بالا بودجه‌بندی مناسبی داشته باشند و از سوء استفاده های احتمالی جلوگیری کنند.

عوامل موثر بر هزینه سئو سایت

حال یک سوال مهمی که در این زمینه مطرح می شود این است که تعرفه و قیمت سئو سایت چگونه تعیین می شود؟ به عبارتی یک سایت برای قرارگیری در صفحه اول گوگل باید چه مقدار هزینه کند؟
برای پاسخ به این سوال باید گفت که تعرفه و قیمت سئو سایت مقدار مشخصی ندارد و نمی توان برای بررسی هزینه انجام سئو، لیست قیمت سئو سایت در اختیار داشت و آن را مقایسه کرد. چراکه قیمت سئو و بهینه سازی برای یک سایت نسبت به سایت دیگر متفاوت است و به عوامل مختلفی بستگی دارد.
این عوامل عبارتند از:

  • رقابت
  • تعداد کلمات کلیدی
  • عمر دامنه وب سایت
  • جایگاه وب سایت در کلمات کلیدی انتخابی
  • شرکت یا شخص ارائه دهنده خدمات سئو
  • شرایط فعلی سایت
  • تولید محتوا
  • بک لینک

برای دریافت تخمین دقیق قیمت سئو از یک متخصص یا شرکت سئو، ابتدا باید اطلاعاتی در مورد کسب و کار خود ارائه دهید. این به یک بازاریاب سئو کمک می کند تا تعیین کند چقدر کار مورد نیاز است، نوع محتوای مورد نیاز، و تقریباً چه مدت پروژه ها باید تکمیل شوند.
بنابراین هیچ سناریوی از پیش تعیین شده ای برای قیمت سئو وجود ندارد. سئو با در نظر گرفتن عوامل متعددی مانند موقعیت فعلی عبارات، مشاهده رقبای شما در بازار، سابقه و اعتبار دامنه شما قیمت گذاری می شود. در نتیجه، ارائه یک مقدار ثابت دشوار است. فراموش نکنید که هر مشتری، صنعت و وب سایتی متفاوت است و نیاز به فعالیت های متفاوتی دارد. علاوه بر این، فرآیند سئو شامل متخصصان و منابع متعددی است که به هزینه های مختلفی تبدیل می شود.

 

رقابت

تصور کنید که در یک شهر کوچک زندگی می کنید و تنها دو فروشگاه مواد غذایی برای انتخاب وجود دارد. یکی از آنها مال شماست. از نظر آماری، 50 درصد از مردم ساکن در این شهر تصمیم به خرید در فروشگاه شما می گیرند و شما به راحتی می توانید با ارائه قیمت های جذاب، محصولات تازه، خدمات عالی به مشتریان یا تخفیف، از رقیب خود پیشی بگیرید. از سوی دیگر، اگر در شهری بزرگ با هزاران فروشگاه زندگی می کردید، وضعیت کاملاً متفاوت به نظر می رسید. سپس، باید سخت تلاش کنید تا دل مشتریان را به دست آورید و آنها را برای مدت طولانی تری جذب کنید. خوب، همین امر در مورد دنیای آنلاین و سئو نیز صدق می کند. اگر در یک صنعت خاص فعالیت می کنید که در آن تنها شرکت های کمی وجود دارند که در همان زمینه تخصص دارند، سئو سایت شما ساده تر خواهد بود.

تعداد کلمات کلیدی انتخاب شده برای فرآیند سئو

امروزه، اکثر آژانس‌ها توصیه می‌کنند با انتخاب کلمات طولانی، روی تعداد زیادی از کلمات کلیدی تمرکز کنید که تبدیل بالایی دارند و با اهداف جستجوی خاص کاربران مطابقت دارند. همانطور که ممکن است حدس بزنید، تعداد کلمات کلیدی انتخاب شده برای فرآیند سئو بر روی قیمت تاثیر می گذارد؛ زیرا هر چه تعداد کلمات کلیدی بیشتری را انتخاب کنید، آژانس سئو باید زمان بیشتری را برای تولید و بهینه سازی محتوا و لینک سازی صرف کند.

کلمات کلیدی انتخابی

این مربوط به نکته ای است که در بالا مورد بحث قرار گرفت. اگر سئو را برای عبارات بسیار رقابتی و عمومی مانند "کفش" یا "لباس" انجام می دهید، رسیدن به موقعیت های بالا در نتایج جستجو برای شما بسیار سخت تر خواهد بود و آژانس سئو باید زمان بیشتری را برای بهینه سازی سایت اختصاص دهد. از سوی دیگر، اگر تصمیم دارید بر روی عبارات کم رقابت و طولانی تمرکز کنید، مانند کفش نایک مردانه یا لباس مجلسی زنانه، شرکت سئو با زمان و هزینه کمتری می تواند سایت را روی این عبارات به صفحه اول گوگل برساند.

عمر و تاریخچه دامنه وب سایت

یکی از فاکتورهای موثر در تعرفه سئو سایت، عمر و دامنه وب سایت است. منظور از عمر دامنه در اینجا، اولین باری است که وب سایت شروع به تولید محتوا و فعالیت نموده است. گوگل به وب سایت های قدیمی تر اعتماد بیشتری دارد و سریعتر آن ها را در نتایج خود نشان می دهد. یک وب سایت تازه تاسیس به مدت زمان بیشتری نیاز دارد تا در نتایج گوگل نمایش داده شود، بنابراین هرچه عمر دامنه سایت بیشتر باشد، فرآیند سئو آن آسان تر و در نتیجه قیمت سئو آن پایین تر خواهد بود.

همه چیز از همه جا...
ما را در سایت همه چیز از همه جا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریم سوری paya-marketing بازدید : 16 تاريخ : پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 ساعت: 17:15

چرا به چک لیست سئو نیاز داریم؟

هر چقدر هم که به سئو مسلط باشید، باز هم ممکن است برخی موارد را فراموش کنید؛ چون تعداد فاکتورها و جزئیات هر بخش سئو بسیار زیاد است. به همین دلیل است که با داشتن یک چک لیست کامل سئو می‌توانید همه موارد سئوی سایت را یکجا بررسی کنید و هر کدام را برای سایت خود تیک بزنید.

چک لیست اولیه سئو

قبل از اینکه وارد هر بحث تخصصی سئو شوید، باید موارد پایه‌ای و پیش‌زمینه سئو را برای سایت خود رعایت کنید. با راه‌اندازی چند ابزار کمکی می‌توانید وضعیت سایت خود را هر لحظه بررسی کنید و نتایج هر تغییر را با این ابزارها چک کنید.

  • راه‌اندازی سرچ کنسول گوگل

گوگل سرچ کنسول یک سرویس آنلاین رایگان و بسیار قدرتمند برای سئو است. با سرچ کنسول می‌توان وضعیت رتبه‌بندی و نمایش صفحات در نتایج گوگل را ارزیابی کرد و از مشکلات احتمالی سایت باخبر شد. در واقع می توان با اطمینان گفت که هر وبمستری برای موفقیت سئو، به ثبت سایت خود در سرچ کنسول نیاز دارد. مهم‌ترین کارهایی که با ابزار سرچ کنسول می‌توان انجام داد:

    • مشاهده‌ی میزان ترافیک‌ کلمات کلیدی
    • مشاهده‌ی میزان ورودی صفحات سایت از نتایج گوگل
    • معرفی نقشه سایت (sitemap) به گوگل
    • رفع خطاهای ‏سایت
    • دریافت پیام از تیم جستجوی گوگل
  • راه‌‌اندازی بینگ وبمستر

گوگل تنها موتور جستجو نیست، پس سرچ کنسول سایت هم تنها ابزار وبمستران برای بررسی وضعیت سایت نیست. اگر قرار است برای یک‌سوم کل جستجوهای وب، سایت خود را در بینگ بهینه کنید، به ابزار آن یعنی Bing Webmaster Tools نیاز خواهید داشت. این ابزار همانند گوگل سرچ کنسول به شما اجازه می‌دهد اطلاعات ترافیک و رتبه‌بندی و مشکلات سایت خود را ببینید. علاوه بر آن، Bing Webmaster Tools ویژگی‌های خیلی خوبی مانند ابزار تحقیق کلمات کلیدی داخلی دارد که بسیار کاربردی است.

  • راه‌اندازی گوگل آنالیتیکس

گوگل آنالیتیکس ابزاری برای تحلیل و آنالیز سایت است و شما می‌توانید آن را به طور رایگان برای سایت خود را‌ه‌اندازی کنید. شما با استفاده از این ابزار می‌توانید به اطلاعات کاملی از میزان ترافیک ورودی، رفتار کاربران در سایت و کلی اطلاعات سودمند دیگری در قالب گزارش دست پیدا کنید. به‌صورت جزئی‌تر، می‌توانید موارد زیر را در گوگل آنالیتیکس بررسی کنید:

    • صفحات پربازدید سایت خود را ببینید
    • کانال‌های ترافیک سایت را شناسایی کنید
    • میانگین بانس ریت، بازدید صفحات و زمان حضور کاربران در سایت
    • ترافیک لحظه‌ای و بازه‌ای سایت را بررسی کنید
    • و …
  • نصب افزونه یوست یا رنک‌ مث برای سایت‌های وردپرسی

برای اینکه بتوانید سئوی داخلی سایتتان را بهینه کنید، به یک افزونه سئوی وردپرس نیاز خواهید داشت. معروف‌ترین افزونه برای سایت‌های وردپرسی، افزونه یوست سئو (Yoast Seo) است که بین وبمستران و مدیران سایت شهرت زیادی دارد. در چند سال اخیر، رنک مث (Rank Math) به لیست افزونه‌‌های سئو اضافه شد و با امکانات گسترده‌ای که دارد، توانست در میان کاربران محبوب شود. برای انتخاب یکی از این دو افزونه‌ها، بهتر است ویژگی‌های هر یک را خوب بررسی کنید و ببینید کدام قابلیت‌ها برای شما کاربرد بیشتری دارد و به نیاز شما پاسخ می‌دهد.

چک لیست سئوی داخلی

بخش زیادی از فعالیت‌های بهینه‌سازی سایت بر عهده محتواست، در نتیجه سئوی محتوا باید در اولویت باشد. شناخت نیاز مخاطب و دغدغه‌هایش ارتباط مستقیمی با محتوا دارد که با تحقیق کلمات کلیدی شروع می‌شود.

  • تحقیق کلمات کلیدی و دسته‌بندی آن‌ها

هر چقدر شما با ویژگی‌های محصولات یا خدمات کسب‌وکار خود آشنا باشید، ولی باز باید بدانید که مخاطبان شما از چه کلماتی برای جستجو استفاده می‌کنند تا بتوانید محصول یا خدمت خود را متناسب با عبارت جستجوی آن‌ها بهینه کنید. تحقیق کلمات کلیدی دقیقاً با همین هدف به شما کمک خواهد کرد. ۲ مرحله زیر، اقدامات اصلی شما برای کیورد ریسرچ (Keyword Research) است:

    • هدف از جستجوی هر کلمه کلیدی را کشف کنید

برخی از کاربران از جستجوی یک کلمه کلیدی به دنبال تحقیقات بازار هستند و می‌خواهند نقد و بررسی یک محصول را بخوانند. بعضی از کاربران مستقیماً قصد خرید یک کالا را دارند و باید به سمت صفحه محصول هدایت شوند. گاهی هم کاربران فقط می‌خواهند درباره موضوعی مطالعه کنند و از جدیدترین اخبار یک حوزه اطلاع پیدا کنند.

    • تحقیق کلمات کلیدی را شروع کنید

در این مرحله با تحلیل رقبا می‌توانید کلمات کلیدی اصلی آن‌ها را شناسایی کنید، کیوردگپ‌ (Keyword Gap) سایت خود را با رقبا پیدا کنید و با طبقه‌بندی تمام کلمات، آن‌ها را برای سئو و تولید محتوا اولویت‌بندی کنید. در انجام این فرایند، ۲ متریک میزان جستجوی ماهانه و سختی و رقابت کلمات کلیدی را هم برای اولویت‌بندی بررسی کنید.

  • بهینه‌سازی url صفحات

با بهینه‌سازی آدرس صفحات هم خزنده‌های موتور جستجو به محتوا دسترسی دارند و هم کاربر
می‌فهمد داخل صفحه‌ای که روی آن کلیک می‌کند، چه چیزی قرار است ببیند. نکات مهم در بهینه‌سازی آدرس صفحات سایت:

  • کلمه کلیدی را در URL به کار ببرید.
  • در URL صفحه حتماً از کلمه کلیدی اصلی استفاده کنید تا موضوع آن برای موتورهای جستجو و کاربران قابل تشخیص باشد.
  • از خط فاصله در URL استفاده کنید.
  • کلمات یک عبارت چندکلمه‌ای در URL صفحات را با خط تیره جدا کنید تا گوگل بتواند نام صفحه را درک کند.
  • URL صفحات را کوتاه نگه دارید.
  • معمولاً گوگل آدرس‌های کوتاه و مختصر را بیشتر برای نمایش ترجیح می‌دهند و ممکن است گوگل آدرس‌های طولانی را نادیده بگیرد و بخشی از آن را نشان دهد.
  • هر URL را فقط برای یک صفحه استفاده کنید
  • هر صفحه از سایت باید URL مجزا داشته باشد. اگر آدرس صفحات متفاوت بودند، اما محتوای آن‌ها یکسان بود، از تکنیک کنونیکال استفاده کنید.
  • بهینه‌سازی و جذاب‌نویسی تگ عنوان یا تایتل

تگ تایتل (Title Tag) در نتایج جستجوی، اولین چیزی است که کاربر بعد از جستجو آن را می‌بیند. حتی ممکن است متا دیسکریپشن را نخواند، اما با استفاده از عبارت تگ عنوان تصمیم بگیرد که روی لینک کلیک کند یا نه. بر اساس واقعیت و تجربه، زمانی تگ عنوان‌ کلیک بیشتری دریافت خواهد کرد که عبارت آن ترکیبی از کلمات کلیدی اصلی و خوش‌ذوقی نویسنده باشد.
به نکات زیر در انتخاب عنوان صفحه توجه کنید:

    • عناوین باید مختصر و گیرا باشند (بین ۵۴ تا ۶۰ کاراکتر)
    • برای جداسازی عبارت‌‌ها در عنوان صفحه از Dash استفاده کنید.
    • با کلمات کلیدی عبارت‌های مفهوم بسازید و بدون هدف کلمات را تکرار نکنید.
    • از کلمات ترغیب‌کننده مانند رایگان، تخفیف، ارزان، کامل و جامع و … استفاده کنید
    • هر صفحه باید یک تگ عنوان منحصربه‌فرد داشته باشد
    • عنوان صفحه باید کامل هدف محتوای صفحه را توصیف کند
  • بهینه‌سازی و جذاب کردن متا دیسکریپشن

متا دیسکریپشن نام تگی است که توضیحات مختصری درباره موضوع صفحه به کاربران می‌دهد و در توضیح مطالب صفحه به ربات‌های گوگل کمک می‌کند. بعد از تگ‌ تایتل صفحه، متا دیسکریپشن مهم‌ترین نقش را در جذب کاربران دارد و برای اینکه بتوانید توضیحات متا را برای سئوی صفحات بهینه کنید، باید اصول و قواعد نوشتن آن را بدانید.

  • توضیحات متا دیسکریپشن را برای هر صفحه از سایت منحصر‌به‌فرد انتخاب کنید
  • برای نمایش کامل توضیحات طول متا دیسکریپشن را به حداکثر ۱۶۰ کاراکتر محدود کنید.
  • متن متا دیسکریپشن هر چقدر جذاب باشد، کاربر مجاب می‌شود تا روی لینک کلیک کند.
  • سعی کنید در حالی که جذاب و چشم‎نواز می‌نویسید، از استفاده درست کلمات کلیدی غافل نشوید.
  • بهینه‌سازی تگ‌های هدینگ

تگ‌های هدینگ (Heading Tags) بر اساس اعداد از H۱ تا H۶ دسته‌بندی می‌شوند و درون هر صفحه از سایت یا محتوا قرار می‌گیرند. هدینگ‌ها کمک می‌کنند تا ربات‌های گوگل به اصل مطلب صفحه بر اساس اولویت‌بندی پی ببرند و درباره آن اطلاعات ارزشمندی به دست آورند. ارزشمندی تگ H۱ مانند عنوان یک کتاب است و موضوع اصلی محتوا را مشخص می‌کند. موضوع هر محتوا به چند موضوع فرعی تقسیم می‌شود و بخش‌های مختلف آن را پوشش می‌دهد. تگ H۲ دربرگیرنده تیترهای فرعی است. H۳ تا H۶ یا (Subheading Tags) درباره تگ H۲ بیشتر اطلاعات می‌هد و به جزئیات ریزی می‌پردازد. برای بهینه‌سازی این بخش از محتوا به نکات زیر توجه کنید:

  • از کلمات کلیدی صفحه و موضوع محتوا در تگ‌های هدینگ استفاده کنید
  • در هر صفحه یا محتوا باید فقط از یک تگ H۱ استفاده کنید
  • از تگ‌ها به ترتیب استفاده کنید (بعد از تگ H۲ از H۵ استفاده نکنید ) و مهم‌ترین موضوعات را در تگ‌های H۲ و H۱ قرار دهید
  • استفاده از کلمات کلیدی LSI

LSI یا Latent Semantic Indexing به کلماتی گفته می‌شود که در یک موضوع از نظر معنایی به یکدیگر مرتبط می‌شوند. زمانی که تحقیق کلمات کلیدی را شروع می‌کنید، باید همه‌جانبه فکر کنید و علاوه بر کلمه کلیدی اصلی و فرعی، روی کلمات کلیدی LSI هم تمرکز کنید؛ چون حالا دیگر گوگل هوشمند است و باید به جای استفاده از کلمات کلیدی پشت‌هم، باید از کلمات کلیدی مترادف و LSI هم استفاده کنید. برای مثال اگر قرار باشد، مقاله‌ای درباره «بیماری‌های پوستی» تهیه کنید، باید از کلماتی مانند «بیماری‌های شایع پوستی»، «انواع بیماری‌های پوستی» و هر کلمه‌ای که در این موضوع می‌گنجد، استفاده کنید.

  • استفاده از کلمات کلیدی طولانی (Long Tail Keywords)

رقابت در رتبه‌بندی کلمات کلیدی تک‌کلمه‌ای یا دوکلمه‌ای چندان کار راحتی نیست. در این شرایط، استراتژی کیورد ریسرچ خود را روی کلمات کلیدی طولانی (Long Tail Keywords) سرمایه‌گذاری کنید. برای مثال، به جای اینکه در ابتدای مسیر سئوی سایت، مستقیماً به سراغ کلماتی مانند «خرید رپورتاژ» یا «خرید بک لینک» بروید، برای رتبه‌بندی روی کلمات طولانی مانند «آموزش دریافت بک لینک از رپورتاژ آگهی» تمرکز کنید. کلمات کلیدی طولانی معمولاً بیش از ۳ کلمه دارند و موضوع خاصی از یک کسب‌وکار را هدف می‌گیرند. به دلایل زیر، سعی کنید بیشتر از هروقت دیگری، از Long Tail Keywords در استراتژی سئوی سایت استفاده کنید.

  • رقابت در کلمات کلیدی دم‌دراز بسیار کمتر است
  • نرخ تبدیل از طریق کلمات طولانی‌تر بیشتر است
  • کاربران با کلمات طولانی‌تر و جزئیات بیشتر در گوگل جستجو می‌کنند
  • با دریافت رتبه برای کلیدواژه‌های طولانی در کلمات کلیدی تک سیلاب هم رتبه خواهید گرفت
  • بهینه‌سازی تصاویر

همه چیز از همه جا...
ما را در سایت همه چیز از همه جا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریم سوری paya-marketing بازدید : 21 تاريخ : چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 ساعت: 19:56

عیارهای مهم در انتخاب ماشین ظرفشویی کدامند؟ شما برای خرید ماشین ظرفشویی به چه نکاتی توجه می کنید؟ برای پاسخ به این پرسش ها با ما تا انتهای این مقاله همرا باشید. ماشین ظرفشویی باعث می شود تا  شست و شوی ظروف به راحتی انجام شود.

شست و شو ظروف با دست علاوه بر ایجاد خستگی، باعث آسیب رسیدن به پوست دست شما می شود. علاوه بر آن با این محصول می توانید در زمان خود نیز صرفه جویی کنید. ظرفیت ماشین ظرفشویی اولین معیاری است که باید در هنگام خرید ماشین ظرفشویی به آن توجه نمود.

معیار انتخاب ماشین ظرفشویی

علاوه بر ظرفیت که جز مهمترین معیارهای انتخاب و خرید ماشین ظرفشویی  می باشد، ویژگی های دیگری باید در هنگام خرید مورد توجه قرار بگیرد. این معیارهای مهم در انتخاب ماشین ظرفشویی عبارتند از:

  • سبد مجزا
  • قفل کودک
  • موتور اینورتر
  • دارای شست و شوی اقتصادی
  • میزان نمودار مصرف انرژی : ++A
  • قابلیت اضافه کردن ظروف در زمان شستشو
  • قابلیت شست و شو ظروف بزرگ مانند دیگ و قابلمه

سبد مجزا در ماشین ظرف شویی چه کاربردی دارد؟

از اصلی ترین اجزای این دستگاه می توان به سبد مخصوص ظروف اشاره کرد. با استفاده از سبد مجزا در ماشین ظرفشویی، امکان قرار دادن قاشق و چنگال فراهم شده است. با استفاده از این سبد فضای ماشین ظرفشویی برای شست و شوی ظروف نیز افزایش پیدا کرده است. جنس این سبد از پلاستیک فشرده ساخته شده است.

پلاستیک فشرده چیست؟

پلاستیک فشرده با نام پلاستیک پلی اتیلن (polyethylene= PE) سنگین شناخته می شود. این نوع پلاستیک کاربرد بسیار گسترده ای دارد. پلاستیک فشرده نسبت به سایر پلاستیک ها دارای نقطه ذوب و چگالی بیشتری است. نقطه ذوب بالا باعث شده تا از این نوع پلاستیک در مواردی که به مقاومت بیشتری نیاز دارند استفاده شود.

چرا پلاستیک فشرده از محبوبیت بالایی برخوردار است؟

ماندگاری و مقاومت محصولاتی که از پلاستیک فشرده ساخته شده اند خیلی بیشتر می باشد. همچنین محصولاتی که از پلاستیک پلی اتیلن ساخته می شوند عاری از خطر سمیت و آلودگی بوده و برای سلامتی انسان مضر نیستند. همچنین از مزایایی دیگر این پلاستیک می توان به قالب پذیری و مقاومت در برابر خوردگی اشاره نمود.

 

 

سایر مزایای استفاده از پلاستیک فشرده

قالب پذیری و مقاومت در برابر خوردگی از ویژگی های منحصر به فرد پلاستیک های فشرده (PE) است. از دیگر مزایای آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • وزن پایین
  • قیمت مناسب و ارزان
  • مقاوم در برابر قارچ و کپک
  • قابلیت بازیافت پلاستیک فشرده
  • مقاومت بالا در برابر دما و رطوبت
  • عایق بالا در برابر حرارت و جریان برق

قالب پذیری

  • حفظ مقاومت ساختاری در دمای بالا
  • فرم گیری آسان در حالت مذاب

مقاومت در برابر خوردگی

  • امکان استریل کردن از طریق جوشاندن وجود دارد.
  • این پلیمر در برابر رطوبت و پوسیدگی بسیار مقاوم است.
  • مقاومت بالایی در برابر انواع مواد شیمیایی مانند شوینده های پاک کننده دارد.

قابلیت بازیافت پلاستیک فشرده

یکی از مزیت های خوب استفاده از پلاستیک های فشرده امکان بازیافت آنها است. این ویژگی باعث شده تا به محیط زیست آسیب کمتری وارد شود.

به طور کلی می توان گفت پلی اتیلن محبوبیت خود را مدیون وزن کم، استحکام کششی، مقاومت در برابر ضربه ، مقاومت در برابر مواد شیمیایی، قالب گیری آسان و مقاومت در برابر دمای بالا است.

با قفل امنیتی مراقب کودکان خردسال خود باشید

کودکان ذات کنجکاوی دارند. به همین علت دوست دارند مانند والدین خود رفتار کنند. دستکاری وسایل منزل کاری که کودکان علاقه دارند همانند بزرگ تر ها انجام دهند. قفل کودک تکنولوژی جدیدی می باشد که در وسایل الکتریکی به تازگی اضافه شده است. ماشین ظرفشویی دستگاهی است که کار شما را برای شست و شو ظروف بسیار آسان تر می کند. اما ممکن است برای کودکان شما وسیله خطرناکی محسوب شود. اما چطور باید از بروز اتفاق خطرناک جلوگیری کنیم؟

با استفاده از قفل کودک دیگر لازم نیست نگران کودکان خود باشید. در ادامه به این ویژگی بیشتر می پردازیم.

همه چیز از همه جا...
ما را در سایت همه چیز از همه جا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریم سوری paya-marketing بازدید : 21 تاريخ : چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 ساعت: 19:31

تی شرت های تبلیغاتی یک ابزار بازاریابی مقرون به صرفه هستند که توسط مشاغل کوچک و بزرگ برای افزایش آگاهی از برند و تبلیغ محصولات و خدمات خود استفاده می شود. یک تی شرت تبلیغاتی خوب می تواند به کسب و کار کمک کند تا از رقبا متمایز شود، وفاداری مشتری را افزایش دهد و تاثیر ماندگاری را در مشتریان بالقوه ایجاد کند. در این مقاله به بررسی مزایای یک تی شرت تبلیغاتی خوب می پردازم و اینکه چه ویژگی هایی آن را به یک ابزار بازاریابی موثر تبدیل می کند.

برای خرید تیشرت کار به تولیدی لباس کار تبلغاتی دوخت یادگار مراجعه کنید !

مزایای یک تی شرت تبلیغاتی خوب

1. مقرون به صرفه
یکی از مزیت های اولیه تی شرت های تبلیغاتی مقرون به صرفه بودن آنهاست. آنها نوعی تبلیغات هستند که نیاز به سرمایه گذاری یکباره دارند و می توانند تأثیرات متعددی را ایجاد کنند. برخلاف سایر اشکال تبلیغاتی مانند بیلبوردها، تبلیغات تلویزیونی و چاپی، تی شرت های تبلیغاتی را می توان به طور مکرر پوشید و مخاطبان بیشتری را جذب کرد.
2. آگاهی از برند
تی شرت های تبلیغاتی یک راه عالی برای افزایش آگاهی از برند هستند. آنها در حالی که در شهر پوشیده می شوند، جلوه بیلبورد پیاده روی ایجاد می کنند و می توانند توسط مخاطبان زیادی دیده شوند. همچنین می‌توان از آن‌ها برای ایجاد حس جامعه و ارتقای وفاداری به برند در میان مشتریانی که مدافع برند هستند، استفاده کرد.
3. قابل تنظیم
تی شرت های تبلیغاتی از نظر اندازه، رنگ، پارچه و طرح بسیار قابل تنظیم هستند. یک تی شرت تبلیغاتی خوب باید طوری طراحی شود که منعکس کننده شخصیت، ارزش ها و پیام برند باشد. همچنین فرصتی را برای کسب و کار فراهم می کند تا از رقبای خود متمایز شود و هویت منحصر به فردی ایجاد کند.
4. پارچه با کیفیت بالا
یک تی شرت تبلیغاتی خوب باید از پارچه باکیفیت ساخته شده باشد که پوشیدن آن راحت و بادوام باشد. پارچه باید بتواند چندین بار شستشو را تحمل کند و پژمرده یا کشیده نشود. پارچه باکیفیت نیز ارزش درک شده را به کالای تبلیغاتی می افزاید و احتمال اینکه گیرنده بارها آن را بپوشد بیشتر می شود.
5. طراحی جلب توجه
یک تی شرت تبلیغاتی خوب باید طرحی جلب توجه داشته باشد که به راحتی خوانده شود و به یاد ماندنی باشد. طراحی نه تنها باید پیام برند را منعکس کند، بلکه باید از نظر بصری برای مخاطب هدف نیز جذاب باشد. بسیار مهم است که با یک طراح ماهر کار کنید که بتواند اطمینان حاصل کند که طراحی موثر است و با مخاطب هدف طنین انداز می شود.

مقالات بیشتر :خرید لباس کار

نتیجه

در پایان، یک تی شرت تبلیغاتی خوب باید مقرون به صرفه، بسیار قابل شخصی سازی، از پارچه باکیفیت ساخته شده و دارای طراحی جلب توجه باشد. تی‌شرت‌های تبلیغاتی می‌توانند یک ابزار بازاریابی موثر برای کسب‌وکارها در هر اندازه‌ای باشند، که تأثیرات متعددی را ایجاد کنند و آگاهی از برند را افزایش دهند. یک تی شرت با طراحی و تولید خوب می تواند حس جامعه را ایجاد کند، وفاداری مشتری را افزایش دهد و تاثیری ماندگار در مشتریان بالقوه ایجاد کند. با سرمایه گذاری روی تی شرت های تبلیغاتی باکیفیت، کسب و کارها می توانند خود را از رقبای خود متمایز کنند و در یک بازار شلوغ برجسته شوند.
همه چیز از همه جا...
ما را در سایت همه چیز از همه جا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریم سوری paya-marketing بازدید : 11 تاريخ : دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 ساعت: 20:44

 

نوزادان هدیه های پاک و کوچک خداوند هستند که پا به زندگی ما می گذارند تا همه چیز شیرین تر و زیبا تر شود. حفظ سلامتی جسمی و روحی نوزاد مسئولیت بزرگی است که به عهده پدر و مادر گذاشته شده است .

یکی از راه هایی که باعث می شود کودک از نظر جسم و روان در سلامت باشد ، رعایت بهداشت است . استحمام نوزاد نه تنها در رشد کودک موثر است بلکه دلیل آرامش یافتن اوست . به همین دلیل است که خرید حوله نوزاد یکی از موارد ضروری سیسمونی کودک است .

حوله نوزاد از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که پوست کودک در سال های اولیه بسیار حساس و لطیف است . و کوچک ترین موارد ممکن است برای پوست نازک نوزاد آلرژی  به همراه داشته باشد .

اگر برای شما مهم است که حوله خوب و با کیفیت تهیه کنید ، اما نمی دانید حوله نوزادی باید چه ویژگی و مشخصاتی داشته باشد ، با کارتز همراه باشید تا تمام نکاتی که برای خرید حوله نوزادی باید بدانید را شرح دهیم :

ویژگی حوله نوزادی خوب و با کیفیت

  1. جنس حوله نوزاد : مهم ترین و اولین موردی که باید به آن توجه کرد،جنس حوله کودک است . مهم است که جنس حوله از پنبه و یا نخ باشد . این حوله ها نرم و لطیف هستند و پوست نوزاد اذیت نمی شود . از خرید حوله هایی که داارای پلس استر ، فلامنت و یا نایلون هستند خود داری کنید . چرا که می تواند باعث حساسیت و آسیب به پوست نوزاد شود .
  2. اندازه حوله نوزادی : خرید حوله متناسب با سن نوزاد از موارد مهم دیگر است . حوله باید تمام بدن نوزاد را پوشش دهید . حوله خیلی بزرگ یا خیلی کوچک مناسب نوزاد نیست . حوله نوزادی خوب از اندازه استاندارد برخوردار است .
  3. وزن حوله نوزاد: بدن کودکان ضعیف است و نمی تواند وزن بالای حوله را تحمل کند . حوله خوب برای نوزاد ، حوله ای است که با وزن کم و سبک ،آبگیری خوبی داشته باشد .
  4. ضد آلرژی :از دیگر ویژگی هایی که حوله با کیفیت نوزادی باید دارا باشد این است که فاقد حساسیت و ضد آلرژی باشد . چرا که پوست لطیف کودک خیلی سریع واکنش نشان می دهد و موجب سوختگی ، قرمزی و یا خارش می شود .
  5. فاقد رایحه : حوله کودک و نوزاد نباید معطر باشد . عطر و اسانس میتواند سیستم گوارشی و تنفسی کودک را آزرده و بیمار کند .
  6. آبگیری بالا : کیفیت خوب حوله نوزاد ، از میزان آبگیری آن مشخص می شود . هرچه میزان آبگیری بیشتر باشد درصد نخ بیشتری در آن استفاده شده و رطوبت بدن کودک به سرعت جذب می شود .
  7. رنگ ثابت : حوله نوزادی خوب و با کیفیت رنگ نمی دهد .
  8. فاقد پرز : اگر بعد از استفاده از حوله پرز روی پوست نوزاد مشاهده کردید ، نشان دهنده این است که حوله کیفیت بالایی ندارد .
همه چیز از همه جا...
ما را در سایت همه چیز از همه جا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریم سوری paya-marketing بازدید : 12 تاريخ : دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 ساعت: 20:06

وظایف سئو کار چیست؟

یک سئو کار، می بایست با دانش و امکاناتی که در اختیار دارد، روش های صحیحی برای موفقیت در سئو سایت و پروژه انجام دهد، البته که خود این گاهی کافی نیست چرا که در رقابت در کلمه های دشوار گاهی ممکن است بدون اینکه بدانید با 10 ها سایت که هرکدام تیمی حرفه ای در اختیار دارند مجبور به رقابت شوید که خود این امر کار را گاهی برای مدیران (به دلیل هزینه های بالا) کمی سخت می کند. حتی دیده شده که گاهی مدیران بر اساس رقبای موجود تصمیم می گیرند سئو را از اولویت در دوره هایی خارج کنند.

جهت سئو سایت در مشهد تهران اصفهان تبریز شیراز و سایر شهر ها با آژانس دیجیتال مارکتینگ پایا در ارتباط باشید !

 تماس با پایا مارکتینگ

برویم سراغ سئو و معرفی کارهایی که یک سئو کار می بایست در ابتدای کار انجام دهد.

  1. یک سئو کار حرفه ای باید بررسی کند که خود سایت از لحاظ ساختاری، برای موتور های جستجو مانند گوگل درست ساخته شده یا خیر
  2. وظیفه ی بعدی سئو کار جمع آوری گذشته ی سایت است ، برای نمونه در 3 ماه اخیر چه میزان محتوا و چه تعداد پیوند خارجی یا همان بک لینک برای سایت کار شده (این لینک ها مفید و حرفه ای بوده اند یا …)
  3. در قدم بعدی باید دید رقبا در چه وضعیتی هستند تا بتواند درست تصمیم بگیرد و برای آینده برنامه ریزی درست انجام دهد و پروژه سئو سایت را مدیریت کند.
  4. اکنون می توان با شناخت قابلیت های سایت (مورد 1) ، پیشینه سایت (مورد 2) و تحلیل رقبا (مورد 3) برای پیشرفت پروژه تصمیم گرفت و امکانات مجموعه ی خود را در کناز این لیست می آوریم تا به اعداد درست تواناییمان برسیم. (تولید محتوا و هزینه لینک سازی از مهم ترین موارد تاین بخش هستند)
  5. چینش اطلاعات در کنار هم و بدست آوردن نقشه راه
  6. گزارش دهی ماهانه (برای برخی سایت ها این گزارش دهی میتواند در دوره های یک هفته و یا چند ماهه باشد)

 

لیست وظایف سئو کار

ما لیستی از جزئی‌ترین اما مهم‌ترین وظایف سئوکار را که باید برای یک وب سایت انجام دهند برای شما گردآوری کرده ایم. این لیست را بررسی و شروع به تقویت وب سایت خود کنید:

وظایف سئوکار در رابطه با جزئی‌ترین اما مهم‌ترین اقدامات کلاه سفید

  • سایت خود را از محتوای تکراری پاک کنید.
  • پیگیری کلمات کلیدی (یستی از کلمات کلیدی را برای تأیید رتبه‌بندی تهیه کنید.)
  • برای هر صفحه یک کلمه کلیدی اصلی تعریف کنید.
  • عناوین منحصر به فرد و مرتبط را در وب سایت خود ایجاد کنید.
  • توضیحات متا را با کمتر از ۱۵۶ کاراکتر بنویسید.
  • برای بهینه‌سازی بهتر مطالب از کلمات کلیدی در عنوان‌ها استفاده کنید.
  • URL را تا حد امکان کوتاه نگه دارید.
  • تصاویر را با برچسب‌های توصیفی ALT بهینه کنید.
  • برای ماندن در بالا، مرتباً محتوای رقابتی بنویسید.
  • وبلاگ داشته باشید و مطالب هوشمند را مرتباً نوشته و منتشر کنید.
  • تعداد لینک‌ها را مدیریت و کنترل کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که سایت شما از نظر موبایل نیز بهینه شده است.
  • سرعت بارگذاری سایت را بالا ببرید.
  • وضعیت سایت خود را با ابزار کنسول جستجوی Google پیگیری کنید.
  • خطاهای خزش را در کنسول Google برطرف کنید.
  • وضعیت نمایه‌سازی سایت خود را کنترل کنید.
  • بر روی اطلاعات جمعیتی مخاطب خود تمرکز کنید.
  • کاربران بازگشتی خود را زیر ذره بین قرار دهید تا برای بازگشت سایر کاربران سایت راه حل بیابید.
  • اهداف خود را در Google Analytics تنظیم کنید.
  • سئو محلی (مشتریان محلی را جذب کنید.)
  • قبل و بعد از اجرای استراتژی‌های سئو، حسابرسی وب سایت را انجام دهید و رتبه ها را چک کنید.
  • لینک‌ سازی مضر را کنار بگذارید.

برای اینکه یک سئو کار وظیفه شناس باشید، باید موارد زیر را رعایت کنید:

  • تعهد به یادگیری و پیشرفت: سئو یک حوزه در حال تغییر است و برای اینکه بتوانید به عنوان یک سئو کار موفق باشید، باید به طور مداوم در مورد آخرین الگوریتم های موتورهای جستجو و بهترین شیوه های سئو اطلاعات کسب کنید.
  • تعهد به کیفیت: سئو باید بر اساس اصول و استانداردهای سئو انجام شود. از انجام اقدامات سئوی سیاه و خاکستری که می تواند منجر به جریمه شدن سایت شما توسط موتورهای جستجو شود، خودداری کنید.
  • تعهد به مشتری: سئو یک فرآیند طولانی مدت است و شما باید با مشتری خود در طول این فرآیند همکاری کنید. اهداف مشتری را درک کنید و به طور منظم پیشرفت خود را به آن ها گزارش دهید.

در اینجا برخی از اقدامات خاص که می توانید برای نشان دادن وظیفه شناسی خود به عنوان یک سئو کار انجام دهید آورده شده است:

  • زمانبندی دقیق: به قول های خود عمل کنید و پروژه ها را طبق برنامه تحویل دهید.
  • ارتباطات منظم: به طور منظم با مشتری خود ارتباط برقرار کنید و آن ها را در جریان پیشرفت خود قرار دهید.
  • قابلیت اعتماد: به تعهدات خود پایبند باشید و در صورت بروز هر گونه مشکلی، مشتری خود را مطلع کنید.

    روش های بررسی سئو سایت

    حالا موارد فوق را باهم باز کرده و پیش می رویم تا بدانید چطور به یک سئو کارحرفه ای تبدیل شویم؟

  • برای مورد اول این کار کمی نیاز به دانش برنامه نویسی هم دارد ، برای مثال تعداد خط های (کدهای) سازنده در صفحات سایت نسبت به محتوا نباید خیلی زیاد و بیشتر از 85 تا 90% باشد. استفاده نکردن از کدهای سنگین و …
  • برای مورد دوم و جمع آوری اطلاعات سایت ، هم از پرسنل بپرسید و هم با ابزار ها این تحلیل را انجام دهید. پس نیاز است که این ابزار ها مانند گوگل وب مستر و گوگل آنالیتیک را ست کرده باشید.
  • تحلیل سئو سایت رقبا: برای بررسی رقبا خوب است حتی تا 1 هفته وقت گذاشت و جایگاه حقیقی و میزان کاری که رقبا انجام میدهند را بررسی کنید.
  • برای مورد بعد که همان لیستی از توانایی مجموعه است ، دقت کنید این کار را برای 1 و 2 ماه نبینید ، بهتر است حداقل 6 ماه آینده در این برنامه ریزی قرار داشته باشد.
  • تهیه ی لیست هدف ها / کارهایی که باید انجام شود و لیست جزئیات وظایف افراد برای موفقیت در سئو
  • حالا که همه چیز آماده است وظایف سئو کار هم برای پروژه ی شما روشن می شود.

    فاکتور هایی که میشود به عنوان وظایف یک سئو کار نام برد:

  • تهیه و انتشار مطلب سئو شده
  • اصلاح لندینگ پیج ها
  • بررسی و اصلاح روتینگ (ساختار url های سایت) و بردکرامب سایت
  • رفع خطاهای سرچ کنسول
  • لینک سازی درونی بین محتوا ها
  • افزایش سرعت سایت
  • سئو و لینک سازی خارجی (خرید بک لینک حرفه ای)
  • کامنت گذاری یا همون review , rate و vote
  • بررسی روند کار در وب مستر گوگل
  • پیشنهاد برای تبلیغات با بازده منطقی
  • تهیه گزارش از عملکرد و رتبه ها
  • این چند کار را میتوان با توجه به پروژه های گوناگون همیشه ثابت دانست که یک سئو کار موظف به تهیه و یا نظارت بر روند انجام آنهاست.

    در مقاله ی بعد بیشتر به جزئیات این موضوع می پردازیم تا هر مدیر پروژه ای بداند که چه چیزی از سئو کارش بخواهد.

    هر متخصص سئو ممکن است به دلیل تلاش مداوم خود برای دیدن نتیجه، هر از گاهی احساس ضعف کند. این یک تعهد طولانی مدت است. هیچ میانبری وجود ندارد و شما به عنوان سئوکار باید به دنبال نتایج آینده باشید نه نتایج فعلی. این یک نبرد مداوم برای بالا بردن رتبه سایت است. سئوکاران همیشه سعی می‌کنند راه آسان را پیدا کنند. اگر جزء آن دسته از سئوکارانی هستید که قصد دارند سایت را با سئوی کلاه سفید به جایگاه برتر برسانند؛ بهتر است این قسمت از مقاله را با دقت بیشتری مطالعه کنید.

همه چیز از همه جا...
ما را در سایت همه چیز از همه جا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریم سوری paya-marketing بازدید : 11 تاريخ : دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 ساعت: 19:12

یک سایت خوب چه ویژگی هایی دارد؟

ویژگی‌های یک طراحی سایت خوب، بستگی به هدف و مخاطبین سایت دارد و نمی‌توان برای تمام انواع سایت‌ها، نسخه یکسانی داد؛ مثلا یک سایت فروشگاهی، ویژگی‌های متفاوتی از یک سایت خبری یا شرکتی خوب دارد. اما در مجموع می‌توانیم چندین ویژگی‌ را برای یک طراحی سایت خوب ذکر کنیم که بین تمام سایت‌ها مشترک است.

جهت دریافت خدمات طراحی سایت در مشهد اصفهان تهران شیراز تبریز به آژانس دیجیتال مارکتینگ پایا در مشهد مراجعه کنید 

 

 
 
 
 
 

محتوای با کیفیت

مهم‌ترین مورد در طراحی سایت، کیفیت و محتوا است؛ چرا که پس از هر بروزرسانی الگوریتم رتبه دهی گوگل، اهمیت کیفیت بیشتر شده است. پس زمان و هزینه خود را صرف کیفیت سایت خود کنید تا نتیجه بهتری کسب کنید.

از جمله مواردی که با رعایت آن‌ها می‌توانید کیفیت سایت خود را ببخشید، این است که مخاطب و هدف مخاطب از جستجو را بشناسید. این که شما یک محصول باکیفیت ارائه دهید بسیار مهم است اما کافی نیست. در واقع اگر ندانید مخاطبین شما به دنبال چه چیزی هستند و چه نیازی دارند، نمی‌توانید سایت موفقی داشته باشید. باید تحقیق کنید و مخاطبین و نیازهایشان را به‌خوبی درک کنید، سناریوهایی که افراد را به سمت سایت شما سوق داده بشناسید و از آن‌ها برای توسعه سایت خود استفاده کنید.

رعایت اصول سئو

مورد بعدی در ویژگی‌های یک طراحی سایت خوب، رعایت نکات سئو در طراحی سایت است. ربات‌های جستجو را فراموش نکنید، یک سایت خوب همیشه برای این ربات‌ها در دسترس است. رعایت نکات اولیه سئو شاید ساده به نظر برسد، اما باعث رتبه گرفتن و موفقیت سایت شما بین رقبا می‌شود. سایت شما باید سرعت بارگزاری بالایی داشته باشد؛ همچنین باید اطمینان حاصل کنید که مخاطبین شما به محتواها دسترسی دارند. استخدام یک متخصص سئو می‌تواند مسیر موفقیت سایت شما را هموار کند.

 امنیت بالا

به امنیت سایتتان اهمیت دهید! ممکن است تصور کنید امنیت سایت اهمیت چندانی ندارد؛ اما غافل از اینکه اکثر مخاطبین شما بسیار باهوش و بادقت اند و در ابتدا که وارد سایت شما می‌شوند، به دنبال آیکون قفل سبز رنگ بالای صفحه می‌گردند. همچنین موتور جستجوگر گوگل همیشه سعی می‌کند بهترین نتایج را به کاربران خود ارائه دهد و قطعا سایتی که امنیت نداشته باشد، جزو سایت‌هایی که گوگل نمایش می‌دهد نیست و تلاش شما برای بهبود ساییتان بیهوده می‌شود. اعتماد سازی در کاربران اصل مهمی است که با رعایت امنیت سایت، ایجاد می‌شود.

تجربه کاربری مناسب

روی طراحی سایت منحصربه‌فرد و بهبود تجربه کاربری زمان بگذارید. زمانی که کاربران وارد سایت شما شده و به علت‌هایی مانند رنگ‌بندی نادرست، فونت ناخوانا و مبهم بودن فضای سایت سردرگم شوند، دیگر وارد سایت شما نخواهند شد. تجربه کاربری یا UX احساس مخاطب از جستجو در سایت شما است که یکی از ویژگی‌های مهم طراحی سایت خوب است. برای اینکه کاربران شما تجربه کاربری خوبی داشته باشند، سعی کنید به ظاهر سایت خود اهمیت دهید، واضح و در دسترس بودن محتواها، اندازه و رنگ متن‌ها و سرعت بارگزاری سایت، مسائلی است که باید به آن‌ها اهمیت دهید.

سازگار با موبایل

یکی دیگر از ویژگی‌های طراحی سایت خوب، بهینه‌سازی سایت برای نمایش روی موبایل است. امروزه ترافیک موبایل به‌شدت در حال رشد است و کاربران برای یک سرچ ساده، از لپ‌تاپ یا کامپیوتر استفاده نمی‌کنند. اگر ساییتان نمایش جالبی روی موبایل ندارد، زمان بگذارید و این مشکل را برطرف کنید تا کاربران خود را از دست ندهید.

استفاده از اسکیماها

ارتباط ساییتان را با موتورهای جستجو قوی کنید. در گذشته موتورهای جستجو، محتوای سایت‌هارا بررسی می‌کردند تا ماهیت سایت را متوجه شوند. اما امروزه دیگر این فرایند انجام نمی‌شود؛ چیزی که امروزه موتورهای جستجو را متوجه ماهیت و زمینه سایت می‌کند، اسکیما است. اگر قبلا وارد سایتی شدید که دارای ستاره‌های امتیاز دهی یا بخش سوالات پرتکرار بود، آن سایت در حال استفاده از اسکیما است. با استفاده از اسکیما، موتورهای جستجو زمینه سایتتان را تشخیص می‌دهند که این امر، موجب نمایش بهتر در صفحه نتایج جستجو می‌شود.

ویژگی‌های سایت فروشگاهی خوب چیست؟

 مدیریت مشتریان

در پروسه مدیریت مشتریان، باید تمام فعالیت‌های مشتریان از جمله خرید، واریز و تحویل سفارش در پنل مشتریان ذخیره و پیگیری شود.

مدیریت کالاها

اطلاعات کالاها مانند موجودی و عدم موجودی، تعداد کالاها، دسته‌بندی کالا و رزرو کالاها باید به‌درستی مدیریت شود و در سایت نمایش داده شود.

 مدیریت سفارشات

مشتریان باید از مراحل ثبت سفارش خود مطلع باشند و ادمین‌ها وظیفه دارند تا سفارشات را پیگیری کنند.

 سبدهای رها شده

ممکن است مشتریان سبد خریدی را پر کنند اما در مرحله واریز، آن را رها کنند. بهتر است سبد مشتریان تا زمان تمام نشدن موجودی کالا، حفظ شود.

 تعریف تخفیف

تخفیف‌ها از عناصر اصلی جذب مشتریان هستند و تعریف کدهای تخفیف در طراحی سایت فروشگاهی، می‌تواند به رشد فروش شما کمک کند.

 درگاه‌های پرداخت متفاوت

ممکن است گاهی یک درگاه پرداخت دچار اختلال شود، بنابراین لازم است درگاه‌های متفاوتی داشته باشید.

 وبلاگ

ساخت وبلاگ و ارائه محتوا در زمینه مربوط به فروشگاه، می‌تواند به معرفی محصولات کمک کند و مشتریان را با محصولات شما آشنا کند. همچنین ورودی به سایت شما از طریق گوگل را افزایش می‌دهد و تاثیر مثبتی روی سئوی سایت شما خواهد داشت.

 چت و پشتیبانی آنلاین

داشتن واحد پشتیبانی در سایت فروشگاهی، کیفیت کار شما و رضایت مشتریان را افزایش می‌دهد. مشتریان می‌توانند در لحظه، هر سوالی که برایشان ایجاد شده را بپرسند و به خرید ادامه دهند.

امنیت

اگر وبسایت شما نامعتبر باشد، اغلب مشتریان از آن خارج می‌شوند. یکی از موارد مهمی که در امنیت طراحی سایت باید به آن توجه کنید، دریافت گواهی  SSL است تا بتوانید اعتماد مشتریان را جلب کنید و از هکرها در امان بمانید.

کالاهای پرطرفدار و کم‌طرفدار

گاهی مشتری وارد سایت می‌شود اما با انبوهی از کالا مواجه می‌شود و قدرت تصمیم‌گیری ندارد. نمایش کالاهای پرطرفدار و کم‌طرفدار می‌تواند مشتری را در انتخاب راحت‌تر هدایت کند.

سازگاری با مرورگرهای متفاوت

مشتریان با دستگاه‌ها و مرورگرهای مختلفی وارد سایت شما می‌شوند. اگر سایتتان با تمام مرورگرها و دستگاه‌ها سازگاری نداشته باشد، ممکن است مشتریان زیادی را از دست بدهید بنابراین هنگام طراحی سایت باید این مورد را حتما در نظر بگیرید.

همه چیز از همه جا...
ما را در سایت همه چیز از همه جا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریم سوری paya-marketing بازدید : 25 تاريخ : پنجشنبه 30 فروردين 1403 ساعت: 19:52